فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر عنوان کرد:

شناخت «مکتب سردار سلیمانی» راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۵۸۴۶۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با تاکید بر اینکه وظیفه ماست تحقیق کنیم که مکتب شهید سلیمانی چه بود و بر اساس آن، راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی چیست، گفت: اولین ویژگی شهید سلیمانی در دیپلماسی خارجی و مذاکره، «خودساخته بودن» است.
۰
plusresetminus
شناخت «مکتب سردار سلیمانی» راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی
به گزارش بلاغ، مصطفی بازوند در نشست روشنگری با موضوع «مکتب شهید سلیمانی و دیپلماسی خارجی» با بیان اینکه سردار سلیمانی یک الگو، اسوه، سبک و سیره بروز شده از اولیاءالله در عصر خودش بوده است، اظهار کرد: تشییع باشکوه و میلیونی و همچنین برند و نام قهرمانی که از شهید سلیمانی به گوش جهانیان رسید، یک پیام داشت و آن این بود که حق از باطل مشخص شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ماست تحقیق کنیم که مکتب شهید سلیمانی چه بود و بر اساس آن، راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی چیست، افزود: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند «مکتب شهید سلیمانی»؛ یعنی این مکتب دارای سیره اقتصادی، امنیتی، شخصی، فرهنگی، سیاسی، سیاست خارجی و دیپلماسی و سایر سیره‌هاست.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: اولین ویژگی شهید سلیمانی در دیپلماسی خارجی و مذاکره، «خودساخته بودن» است.

این مسئول با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در طول بیش از ۴۰ سال جهاد و مبارزه، تنظیم قوای درونی خود را به خوبی انجام داده است، ادامه داد: انسان‌هایی که تسلیم قوه شهوت و یا غضب هستند، تصمیم‌گیرندگان، شجاعان و مذاکره‌کنندگان درستی نیستند.

بازوند با بیان اینکه این فرمانده بزرگ همواره در نوک پیکار بوده است و همانند یک امام، لفظش همواره بیا بود و نه برو، خاطرنشان کرد: چنین فرد شجاعی قطعا منافع ملی را زیر پا نمی‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه در مذاکرات برجام، ترسوها را به میدان فرستادیم، گفت: وزیر خارجه سابق و معاونش، کسانی بودند که به دلیل خودساخته نبودن و عدم تعادل قوای درونی؛ ترس و وسوسه دنیایی بر عقل آنها و منافع ملی غالب بود و با گریه و اشک تمساح وندی شرمن به او امتیاز دادند.

فرمانده سپاه بابلسر اضافه کرد: اما در همین میدان دیپلماسی، یک فرد خودساخته که ترس در او راه ندارد، آمد و روسیه ابرقدرت را وارد کارزار نظامی سوریه کرد.

این مسئول بیان کرد: اگر مجاهدت‌های میدانی سردار سلیمانی و قدرت منطقه‌ای ما نبود، همین نیم‌بند برجام هم محقق نمی‌شد.

بازوند با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی مثل سیره حضرت امام(ره)، با یک دید بالا و فراتر از زرق و برق دنیا عمل کرد، افزود: در شرایط کنونی که جاهلیت مدرن و دیکتاتوری اقتصادی بر عالم سیطره پیدا کرده، آنچه که یک فرد چه فکر می‌کند و چطور می‌اندیشد و همچنین نظام ذهنی و فکری‌اش، تاثیرگذار بر دیپلماسی و مذاکره است.

وی با بیان اینکه هرکجا بر کسانی که دارای این چنین اندیشه‌ها هستند، ترسو، شهوت‌پرست و رفاه‌طلب نیستند تکیه کردیم، برنده شدیم، اظهار کرد: کسانی که در اندیشه و در خودساختگی درونی همانند شهید سلیمانی، انقلابی هستند، می‌توانند با راه و روش و عملکرد خود، وضعیت اقتصادی کشورمان را که در طی ۴۳ سال اخیر در دست لیبرال‌ها، ترسوها و رفاه طلب ها بود، نجات دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳