تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۳۵۴
شهردار رامسر گفت: نیازمند نگاه ملی و سرمایه‌گذاری برای رفاه مردم ایران هستیم.
۰
plusresetminus
نیازمند نگاه ملی و سرمایه‌گذاری برای رفاه مردم ایران هستیم
به گزارش بلاغ؛ علی امینی‌شاد در جلسه شورای تحولی محله مهدوی (عج) زینبیه اظهار کرد: با نگاه محله محوری، خدمات شهری و عمران فضای سبز هر هفته در یک محله عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در راستای توسعه و آبادانی شهر همراه و همگام با مردم بوده است، افزود: مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی در ۴ زون و در ۲۰ نقطه با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان برآورد شده و طی مکاتبات با وزیر کشور قول دادند درصدی از این پول پرداخت و پروژه آغاز به‌کار خواهد کرد.

شهردار رامسر تصریح کرد: جهت احیای باغ ۳۳ هکتاری مشاور گرفته شد و به‌زودی با طراحی مناسب اجرایی خواهد شد تا فضای خوبی برای ورود گردشگران مهیا شود.

امینی‌شاد با اشاره به اینکه رامسر شهر خدادادی است و باید قدر آن را بدانیم، گفت: رامسر حیات خلوت کشورمان است و با بودجه محلی نمی‌شود پذیرای میلیون‌ها جمعیت بود.

وی خاطرنشان کرد: عبور ماشین‌های سنگین از داخل شهر سبب ایجاد ترافیک و آسیب دیدگی آسفالت می‌شود و نیازمند نگاه ملی و سرمایه گذاری برای رفاه مردم ایران هستیم.

شهردار رامسر در پایان یادآور شد: شهرهای گردشگری نقش بسزایی در پیشرفت کشور دارند و مجلس و دولتمردان برای شهرهای گردشگری باید خردمندانه تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱