در جلسه کمیته نظارت تسهیلات روستایی مطرح شد؛

تشکیل 34 پرونده انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۵۳۴۹۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاکنون حدود 34 طرح بهره‌مند شده از این تسهیلات که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.
۰
plusresetminus
تشکیل 34 پرونده انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی مازندران
به گزارش بلاغ؛ حسن خیریان‌پور در بیست‌وپنجمین جلسه کمیته نظارت تسهیلات روستایی استان، اظهار کرد: تاکنون از محل تسهیلات روستایی و عشایری، سهم استان مازندران حدود 609 میلیارد تومان ابلاغ شده است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها می‌توانند برای جذب صد در صدی سهم مازندران اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به یارانه دار بودن این تسهیلات و اهداف تعیین شده برای آن، مراقبت‌های ویژه باید از سوی فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها  اعمال تا از هرگونه موارد انحراف احتمالی جلو گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 34 طرح بهره‌مند شده از این تسهیلات که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.

رئیس کمیته نظارت تسهیلات روستایی و عشایری مازندران، اعلام کرد: پس از بررسی این پرونده‌ها در نهایت، تسهیلات دریافتی‌شان دین تبدیل حال شد و با آن‌ها برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

خیریان‌پور، تصریح کرد: با هرگونه انحراف احتمالی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: ضروری است تسهیلات دریافتی در چارچوب طرح مصوب هزینه شود.

گفتنی است طرح اشتغال روستایی از بهمن ماه سال 1396 در کل کشور کلید خورد و با اجرای طرح در دولت فعلی، سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کشور روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳