تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۱۳۶۵
نیروهای امنیتی آل خلیفه به طور مرتب به سمت منزل مسکونی آنان گاز اشکاور و انواع گازهای سمی را پرتاب میکردند و نوجوان ۱۰ ساله بحرینی پس از هفته ها تحمل درد در اثر استنشاق گازهای سمی شلیک شده به شهادت رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تسنیم، پس از شهادت حاج حبیب ابراهیم، خانواده وی، علی جعفر حبیب عضو ۱۰ ساله این خانواده را نیز به انقلاب بحرین تقدیم کردند تا او دومین شهید این خانواده باشد.
علی جعفر حبیب از ساکنان روستان مالکیه از جمله کودکانی بود که نتوانست در مقابل گازهای سمی شلیک شده از سوی نیروهای آل‌خلیفه مقاومت کند و در اثر استنشاق مداوم گازهای سمی چشم وی ورم کرد و به زودی علت این ورم سرطان تشخیص داده شد، خانواده این نوجوان بحرینی او را برای مداوا به بیمارستان‌های مختلف بردند اما حال وی به سرعت رو به وخامت گذاشت، در نتیجه او را برای تکمیل مداوا به هند منتقل کردند، در آنجا نیز مدت چندانی تاب نیاورده و پس از انتشار سرطان در تمامی قسمت‌های بدنش روز گذشته به شهادت رسید.

قابل ذکر است که به گفته خانواده این نوجوان بحرینی، نیروهای امنیتی آل خلیفه به طور مرتب به سمت منزل مسکونی آنان گاز اشکاور و انواع گازهای سمی را پرتاب میکردند و علی جعفر حبیب همواره در معرض استنشاق این گازها قرار داشته است.

نیروهای امنیتی آل خلیفه پس از ورود به هر منطقه برای اعمال مجازات گروهی مبادرت به پرتاب گازهای سمی به داخل منازل مسکونی مردم می‌کنند در برخی موارد نیز بالگردهای نیروهای امنیتی رژیم اقدام به پرتاب گازهای سمی به سوی منازل مردم در مناطقی که هیچ تظاهراتی در آن برگزار نشده است، می‌کنند که تاکنون در اثر آن چندین کودک و بزرگسال به شهادت رسیده اند.

علی جعفر حبیب یکصدویازدهمین شهید بحرین است، عبد العال معاون شهردار منطقه ۹ استان الشمالیه که روستای مالکیه تابع آن می باشد، شهادت او را به خانواده وی تسلیت گفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷