مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا:

کشورهای مدعی، خود سلاح هسته ای تولید می‌کنند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۸۴۲۵۰
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا گفت: خود این کشورها و هم‌پیمانانشان دارای سلاح اتمی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌السلام یدالله غلامی جمعه در پنجمین یادواره 10 شهید منطقه بهارستان قائم‌شهر که در مسجد چهارده معصوم این منطقه برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن، روایت‌های اسلامی و پیشگویی‌های ائمه معصومین دارد.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار ایران پس از 37 سال که از عمر این انقلاب می‌گذرد، همچنان فداکاری می‌کنند و شهید می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه استکبار جهانی سعی دارد تا دین اسلام را افیون ملت‌ها معرفی کند، تصریح کرد: غربی‌ها در تبلیغات مسموم خود، اسلام را علت عقب‌ماندگی کشورهای اسلامی عنوان می‌کنند و عقیده دارند دین توان انقلاب کردن ندارد.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان با همین تبلیغات، از دین برگشتند و مارکسیست شدند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به گواهی امام(ره) مبنی بر اینکه ملت ما از امت دوره پیامبر و حضرت علی (ع) بالاتر است، خاطرنشان کرد: ملت ایران، این موضوع را در جنگ هشت ساله اثبات کردند.

وی افزود: کشورهای اروپایی در موضوع هسته‌ای، علیرغم فتوای حرام بودن بمب اتمی از سوی مقام معظم رهبری، تاکید دارند که ایران در حال ساخت بمب اتمی است در حالیکه خود این کشورها و هم‌پیمانانشان دارای سلاح اتمی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه انقلاب ایران، انقلاب توحیدی است و به‌تبع توحیدی بودن، بیشتر از دیگر انقلاب‌ها آسیب‌پذیر است، تصریح کرد: استکبار جهانی، تنها یک روز پس از پیروزی انقلاب، در 23 بهمن سال 1357 غائله تجزیه‌طلبی کردستان را به وجود آورد که این یکی از نشانه‌های آسیب‌پذیری انقلاب است.

غلامی یادآور شد: دشمنان انقلاب در بعضی موارد شرایط را به شکلی به وجود می‌آورند که قائم مقام رهبری "آقای منتظری" را روبروی امام راحل قرار می‌دهند.

این مسئول در پایان به قیام حضرت موسی(ع) علیه فرعون اشاره کرد و گفت: آن انقلاب بزرگ، به علت رفاه طلبی، تن پروری، انحراف خواص و سرپیچی از پیام رهبری دچار لغزش شد و به شکست انجامید./ع

منبع : قائم انلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴