تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۳۸۱۰۱
استاندار سیستان و بلوچستان گفت که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان اولین سفر استانی خود در سال 93 را با دیدار مردم همیشه در صحنه این استان آغاز خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،علی اوسط هاشمی روز چهارشنبه در پاسخ به این سووال که مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار سفر رییس جمهوری به استان هستند، این سفر چه زمانی محقق می شود؟ گفت: مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات و رای نخست به دکتر روحانی علاقه مندی و حمایت قاطع خود از رییس جمهور منتخب ملت را به اثبات رساندند. دولتمردان نیز در پاسخ به این محبت و علاقه مندی مردم توجه و عنایت ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارند.
استاندار سیستان و بلوچستان سفر معاون برنامه ریزی، معاون پارلمانی و معاون اول رییس جمهوری، شماری از وزرا و مسوولان رده بالای کشور به این استان در چند ماه گذشته را نشان دهنده علاقه مندی و توجه دولتمردان به مردم این منطقه عنوان کرد.
او گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از وزرای دولت نخستین سفر استانی سال 93 را به سیستان و بلوچستان داشته باشند. مردم این استان برای دیدار رییس جمهور منتخب شان لحظه شماری می کنند و امیدواریم هر چه زودتر این خواسته مردم استان محقق شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳