تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۵۹۸۱۸
مسئول بسیج کارمندان ادارت مازندران گفت: فرهنگ سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در برنامه کاری پایگاه‌های بسیج ادارت قرار دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ-شهرام نوری در جلسه شورای عالی قشر استان مازندران اظهار داشت:سیاست کلی اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه ۹۲ ارائه شد و از مراجع مربوط درخواست شد که نسبت به اجرای کردن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مدیران باید نگاه کنند که در کجای این بحث اقتصاد مقاومتی قرار داریم، هدف بسیج کارمندان کمک به توانمند سازی ادارات است.

مسئول بسیج کارمندان مازندران خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه کلیدی مسئولان پایگاه‌ها است، از کوچکترین مباحث نیاز است که به این موضوع پرداخته شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف مجمع عالی قشر اجرای کردن منویات رهبر معظم انقلاب است و برای تحقق در این امر از پیشنهادات نخبگان استفاده می‌کنیم تا ادارات اسلامی داشته باشیم.

نوری اساسی‌ترین هدف بسیج را کمک به کارآمد سازی نظام اداری عنوان کرد و گفت: با این اقدام بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل می‌شود که هدف بسیج اقشار کمک به تسهیل روند اداری در جهت منویات رهبر انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی مناسبی با مدیران اجرای و مدیران استانداری مازندران در برنامه کاری ما قرار دارد تا شعار سال مقام معظم رهبری به نحو مطلوبی تحقق یابد.

نوری ادامه داد: هدف قشر بسیج اجرای کردن منویات رهبر انقلاب اسلامی است به این دلیل که تنها منویات رهبر انقلاب برای رفع مشکلات کشور اثر گذار است.

این مسئول در پایان گفت: از ظرفیت مجمع عالیش قشر برای رفع مشکل اداری در استان باید استفاده کرد./ع

منبع : کارمند شمال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴