وعده یک مدیر وزارتخانه ای در مازندران

برای جذب هنرستانی‌ها با چند وزارتخانه بستیم

تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹
کد مطلب : ۶۰۱۳۱
مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با چند وزارتخانه برای به کارگیری دانش آموزان هنرستانی خبر داد.
۰
plusresetminus
برای جذب هنرستانی‌ها با چند وزارتخانه بستیم
به گزارش بلاغ، سیدمحسن حسینی‌مقدم پنج شنبه در همایش مدیران فنی و حرفه ای مازندران در بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویکرد‌های وزارت آموزش و پرورش انعقاد تفاهم‌نامه با سایر دستگاه‌های کشور نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همه وزارتخانه هایی است که بتوانند بخشی از دانش آموزان فارغ التحصیل هنرستانی را در زمینه صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی به‌کارگیری کنند.

وی افزود: بیشتر این تفاهم نامه ها بسته شده و وزرات آموزش و پرورش در مرحله اجرایی کردن مفاد آن است.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به سیاست‌هایی که در دولت وجود دارد، دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی و دریافت گواهینامه های مهارتی می توانند از تسهیلات خوداشتغالی و خدمات مربوط به رشته مهارتی خود بهره‌مند شوند.

حسینی مقدم با بیان اینکه مهم ترین هدف کار و دانش و فنی و حرفه ای تولید اشتغال پس از پایان تحصیلات است، ابراز داشت: بنابراین بخشی از آماده سازی شرایط اشتغال فارغ التحصیلان این رشته ها در جامعه، نیازمند همکاری وزارت خانه های مذکور است که در مفاد تفاهم نامه ها لحاظ شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴