تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۸۵۴۳۰
مردم مرکز مازندران در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق در میدان شهدا تجمع کردند و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر رژیم کودک‌کش سر دادند.
۰
plusresetminus
خروش مردم مازندران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در دمشق+عکس و فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، در پی شکست‌های ترمیم‌ناپذیر رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، ساعاتی قبل ( عصر روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد.

بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران حسین امان اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.
 

مردم مازندران شامگاه دوشنبه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن سردار محمدرضا زاهدی، از فرماندهان سپاه قدس، را محکوم کردند.

دانلود


تعدادی از تجمع‌کنندگان پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان و فلسطین را شبانه به اهتزاز درآوردند و حمایت از مردم فلسطین و رهایی قدس شریف را با مشت‌های گره‌کرده فریاد زدند.
 

مردم ساری نیز در واکنشی اعتراضی در میدان شهدا تجمع کردند و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر رژیم کودک‌کش را علیه جنایت رژیم صهیونیستی سردادند.

تجمع اعتراضی مردم تهران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجربه شهادت چند تن از هموطنانمان از جمله سردار زاهدی از مستشاران نظامی سپاه قدس ایران در سوریه شد ساعت ۲۱ امشب در میدان فلسطین برگزار شد.

مردم در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «جمهوری اسلامی انتقام انتقام» و «سپاهی باغیرت موشک جواب موشک» سر دادند.
 

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در تجمع اعتراضی مردم مرکز استان در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد:حضور مردم در این ساعت میانی شب نشانه انزجار مردم از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی افزود: مردم حضور پیدا کردند تا نفرت خودشان را نسبت به این اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی نشان دهند.

دانلود

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد: ما همانند موج دریا هستیم و آنچه آمادگی مردم ما است با هر کلام فرمانده کل قوا ندایی دهند تا رژیم صهیونیستی را با خاک مساوی کنیم.

مسلمی با تاکید بر اینکه این پاسخ حتمی است، خاطرنشان کرد: نشانه این پاسخ حضور پرشور مردمی است.
 

وی بیان کرد: به واسطه ضربات مهلکی که به این رژیم وارد شده از روی یاس و استیصال به این کار دست زده و ضربه آخر را از دست جبهه مقاومت خواهد خورد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه به حرمت خون شهدا روز قدس متفاوت خواهد بود، گفت: می‌بینیم در دقایق اولیه این خبرها انتشار پیدا کرد و مردم در تجمع شرکت کردند و امیدواریم راهپیمایی دیدنی در روز قدس امسال شاهد باشیم.

دانلود

فرماندار مرکز مازندران نیز در این تجمع گفت: امشب مردم مرکز استان به‌صورت خودجوش در شام غریبان علی‌ابن‌ابی‌طالب دور هم جمع شدند تا نهایت انزجار و عصبانیت خود نسبت به رژیم غاصب و کودک‌کش داشته باشند.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی قطعاً منتظر پاسخ ملت ایران باشند، اظهار کرد: سپاه سرافزار ایران همیشه از غیرممکن، ممکن ساخت و این‌بار هم پاسخ محکمی به این رژیم خواهد داد.

گزارش تصویری تجمع مردم ساری را در این لینک ببینید.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱