ندای «الهی العفو» در شهرهای مازندران طنین‌انداز شد؛

زلال بندگی در دومین شب قدر+تصاویر

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۸۵۴۰۲
مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی القدر مردم شهید پرور و مؤمن مازندران نیز به احیا و شب زنده‌داری و عزاداری شهادت حضرت امیر المومنین علی(ع) پرداختند.
۰
plusresetminus
زلال بندگی در دومین شب قدر+تصاویر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، هم‌زمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مراسم احیای شب قدر در مصلی‌ها، مساجد و اماکن متبرکه و امامزادگان با حضور عموم مردم برگزار شد.

قرائت دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، قرائت قرآن، سخنرانی، مراسم قرآن بر سر گذاشتن و … از بخش‌های مختلف این مراسم در شهرهای استان بود.

همچنین در شب بیست و یکم ماه رمضان، مداحان اهل‌بیت به نوحه‌خوانی در رثای شهادت امیر المومنین علی (ع) پرداختند.

مراسم احیای شب بیست‌ و یکم ماه مبارک رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سرگرفتن در شهرهای مازندران برگزار شد.
 
همزمان با دومین شب از لیالی قدر ندای «الهی العفو» در دیار علویان طنین‌انداز شد و شب زنده‌داران و عزاداران مؤمن و روزه‌دار در سراسر استان دست نیاز به سوی معبود دراز کردند و عزاداری کردند.
 
مراسم دومین شب قدر با سخنرانی آیت‌الله علی معلمی امام جمعه جمعه قائم‌شهر و مداحی علی نثاری در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

ویژه‌برنامه دومین شب‌ قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نصوری و مداحی محسن سلطانی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.
 

بر اساس این گزارش در همه شهرستان‌های مازندران نجوای زمزمه همچون «الهی العفو» و «سبْحانک یا لا اله الاّ انْت الْغوْث الْغوْث خلّصْنا من النّار یا ربّ» به گوش رسید و مؤمنان عزادار شب زنده‌داری کردند.
 
انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱