علوی‌تبارها جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند؛

فریاد خشم مردم مازندران علیه تروریست‌های حادثه کرمان+عکس و فیلم

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۸۳۳۸۲
نمازگزاران مازندرانی همگام با مردم ایران اسلامی بعد از پایان نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعارهایی ضد استکباری، جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرده و خواستار انتقام از عاملان آن شدند.
۱
plusresetminus
فریاد خشم مردم مازندران علیه تروریست‌های حادثه کرمان+عکس و فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ مردم مازندران امروز در حمایت از کسانی که عاشقانه در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده و مظلومانه شهید و مجروح شدند به خیابان آمده و فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی کنندگان خطاب به دشمنان گفتند: شرور جنایتکار استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی که بار دیگر و این بار در سالروز شهادت سردار دل‌ها، جمع زیادی از هموطنان عزیز را در کرمان به شهادت رساندند و برگی دیگر بر جنایات وحشیانه و غیر انسانی خود افزودند مطمئن باشند که این جنایتشان بی جواب نخواهد ماند.

نمازگزاران مازندرانی با پیمودن مسیرهای تعیین‌شده شعارهای «دعای بعد از نماز، شعار هر بسیجی، فریاد هر سپاهی، غرش هر ارتشی و شعار هر دانش آموز مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، جمهوری اسلامی پیروز است آمریکا نابود است، سپاه والا مقام انتقام انتقام، از خون پاک شهدا ایران شده کربلا و آمریکا خون به پا کرد کرمان را کربلا کرد» را فریاد زدند.
 

قشر‌های مختلف مردم مازندران امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه راهپیمایی و با بازماندگان حادثه تروریستی کرمان ابراز همدردی کردند.
 

مردم همچنین با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از گروهک‌های تروریستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر اتحاد حول ولایت فقیه تا تحقق آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.
 

مردم شهرهای مازندران در این اجتماع با مشت‌های گره کرده با سردادن شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» جنایت عُمال استکبار جهانی در کرمان را محکوم کردند.

دانلود

مردم دیار علویان با به همراه داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر استمرار حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف تاکید کردند.
 

به گزارش بلاغ، عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت یاد این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی به وقوع پیوست.
 

در این عملیات، دو انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان؛ در ۷۰۰ متری مزار شهیدسلیمانی و در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد و ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.
 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴