تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۷۳۸۲
راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر و همراهی با آرمان‌های ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی، با شور و شکوه خاصی در شهرهای استان برگزار شد.مردم استان یک‌بار دیگر به میدان آمدند تا به دشمنان و فتنه‌انگیزان اعلام کنند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی پا پس نمی‌گذارند.
۰
plusresetminus
خروش انقلابی مردم مازندران علیه آشوبگران/مردم صفشان را از اغتشاشگران جدا کردند
به گزارش بلاغ، بار دیگر ملت شریف و ولایتمدار دیار علویان، در روزهای پس از فتنه و آشوبِ ارازل و اوباش و اغتشاشگران که با استفاده از اعتراض‌های آرام مردمی و تحت آموزش ها و حمایت های مستقیم امپریالیسم بین الملل به امنیت و ارزشهای ملت بزرگ ایران دست درازی واهانت کردند، با فریادی رسا و خروشان ، فضای استان‌مان را غرق طنین حمایت از آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری کرده و با جوشش عظیم حضور خود صحنه های غرور آفرین و حماسه ای دیگر را خلق کردند.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عوامل منحوس رژیم صهیونیستی و عمال غربی و سعودی با همکاری اوباش داخلی که به خیال واهی خود هر از گاهی می پندارند که با توطئه و دسیسه می‌توانند در صفوف راسخ و خلل ناپذیر امت واحده رخنه و شکافی ایجاد نمایند ، بار دیگر با یاس و وناامیدی مجبور به ترک صحنه گردیدند.

متاسفانه در وقایع تلخ روزهای گذشته شاهد بودیم که عده قلیلی از فریب خوردگان و اوباش با ایجاد اغتشاش و جو ناامنی فضای جامعه را متاثر از هنجار شکنی و ناآرامی نمودند.

اما مانند گذشته، تدبیر مقام معظم رهبری و راهبری هوشمندانه معظم‌له و هوشیاری و بصیرت ملت انقلابی و ولایی ایران و جانفشانی نیروهای انقلابی و مدافعان حریم وطن و امنیت کشور همواره سدی در برابر توطئه های و فتنه های دشمنان شد.

در راستای حمایت از منویات رهبری معظم انقلاب، امروز یکشنبه سوم آذر نوبت مردمان دیار علویان بود تا با حضور گسترده و انقلابی در سراسر استان و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ ولایتمداری و ولایت باوری رقم زند و با حضوری مقتدرانه و فعال، پاسخ کوبنده ای به دشمنان خارجی و ایادی داخلی و خائنان دادند.

مردم آگاه و ولایتمدار در مازندران، امروز با مشت‌های گره کرده و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آشوبگر، آمده‌اند تا با اعلام برائت از اغتشاشگران، انزجارشان را از اقدامات خبیثانه آشوبگران اعلام و از امنیت و اقتدار کشور حمایت کنند.
  https://www.bloghnews.com/images/docs/000407/n00407385-r-b-007.jpg
مردم مرکز استان یک‌بار دیگر به میدان آمدند تا به دشمنان و فتنه‌انگیزان اعلام کنند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی پا پس نمی‌گذارند.

این راهپیمایی هم‌زمان با هفته بسیج، با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شهرستان ساری و بسیجیان همیشه در صحنه از میدان شهید قاسمی شروع و به صحن امامزاده یحیی ساری ختم شد.

حضور گرم مردم ساری در راهپیمایی امنیت و اقتدار موجب شد تا سرمای شدید هوا کمتر خودنمایی کند، در بین مردم حاضر در صفوف راهپیمایی کودکان و نوجوانانی به چشم می‌خورند آمدند تا به دعوت رهبر این انقلاب لبیک بگویند.

 مازندرانی‌ها امروز حماسه مشت‌های گره‌کرده‌شان را در حالی به منصه ظهور و بروز گذاشتند که شعارشان مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و جانم فدای رهبر بود تا یک‌بار دیگر نشان دهند که خط و صف خود را از فتنه گران و آشوب‌طلبان جدا ساخته‌اند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه آنان است.
 
«ما همه باهم هستیم؛ پشت ولایت هستیم» و «ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» از دیگر شعارهای راهپیمایان مازندرانی در راهپیمایی امروز است.
 
مردم انقلابی و ولایتمدار استان مازندران بار دیگر به میدان آمدند تا تجدیدعهد و پیمانی دوباره با، ولی امر زمان خود امام خامنه‌ای بستند و از سخنان و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حمایت خود را اعلام کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه گران بکوبند.
  https://www.bloghnews.com/images/docs/000407/n00407384-r-b-008.jpg
مردم دیار علویان با برگزاری این راهپیمایی با صدایی رسا به معاندان و اغتشاشگران و فتنه گران گفتند که حامی اقتدار، عزت و امنیت کشورشان هستند به احدی اجازه نمی‌دهند این امنیت و آسایش را در جامعه خدشه‌دار کنند.
 
یکی از شهروندان ساروی حاضر در این راهپیمایی با بیان اینکه مردم پای نظام و ولایت‌فقیه ایستادند و از نظام و کشور دفاع می‌کنند گفت: مردم ما بارها در بزنگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که برای تحقق اهداف انقلابشان جان هم می‌دهند.
 
محمد جوادیان به ایستادگی مردم و پشتیبانی‌شان از ولایت‌فقیه اشاره کردوافزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی خط قرمز و فصل‌الخطاب ما هستند چراکه با هوشیاری و درایت توانستند بابیان چند جمله کوتاه کشتی انقلاب را به‌خوبی در این روزهای طوفانی هدایت کنند.
 
وی بابیان اینکه امروز مردم ما بار دیگر در میدان حضور دارند تا بگویند که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند، گفت: یک مطالبه درون اقتصادی هیچ ارتباطی به دشمنان و معاندان ندارد، ممکن است در درون کشورمان اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد که در درون هر خانواده‌ای نیز پیش می‌آید اما این دلیل نمی‌شود که دیگر کشورها به خود اجازه دخالت و سوءاستفاده دهند.
 
یکی از شهروندان آملی نیز در این راهپیمایی با محکوم کردن اغتشاشگران گفت: فتنه گران باید بدانند در اغتشاشات جز به این که به خود ضربه زدند چیزی عاید آن‌ها نشد و در این راه نقشه‌های دشمن نیز نقش بر آب شد.
 
حسین اقبالی افزود: مردم آمل بار دیگر نشان دادند که توطئه های دشمنان در این کشور کارساز نبوده و همواره به شکست خواهد انجامید.
 
وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی زیاد است اما این به معنی دل کندن مردم از نظام اسلامی و ولایت فقیه نبوده و تا پای جان مقابل مشکلات خواهند ایستاد اظهارداشت: مردم به هیچ عنوان با افرادی که به دنبال اغتشاش، آشوب و تخریب اموال عمومی هستند همراهی نکرده و نمی‌کنند.
 
اقبالی گفت: مردم همیشه درصحنه کشورمان در برابر حفاظت از انقلاب تاکنون جانفشانی‌های بسیار زیادی کردند و مسئولان باید قدردان این موضوع باشند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴