تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۴۱۴۶۲۱
۰
plusresetminus
مهم، نگهداشتن خط و خاکریزاست
 به گزارش بلاغ، در د فاع مقدس بسیار برنامه ریزی ، تلاش و هزینه می‌شد تا خاکریزی فتح شود، اما اتفاق می‌افتاد که بهر دلیلی دوباره خط و خاکریز را از دست می دادیم!.

در سال‌های گذشته در حوزه سیاسی هم برای ما اتفاق افتاد، که پس از پیروزی، خاکریز را دوباره به بدترین شکل ممکن از دست دادیم!.

وقتی احمدی نژاد در دوره اول پیروز انتخابات شد، همه دلسوزان نظام و مردم گفتند؛  که شعارهای انقلاب زنده شده ، مستضعفین فراموش شده دوباره مورد توجه قرار گرفتند ، عدالت اجتماعی احیاء شده و اشرافیت و قدرت پرستی به محاق رفت!.

در دوره دوم ریاست جمهوری که در کنار آن فتنه متولد شد، رهبری از خود خرج کرد،  جان و مال مردم هزینه شد و دشمن به دسیسه‌های خود امیدوار شد!، اما همگان دیدیم که رئیس جمهور برخلاف آنچه شعار داد عمل کرد، دل‌های مومنین و دلدادگان نظام را بدرد آورد و کشور را در شرایط بسیار بد اقتصادی و سیاسی قرار داد!.

اما این بار که انقلابیون و طرفداران واقعی نظام ومردم پیروز انتخابات مجلس یازدهم شدند و دست غربگراها از مجلس کوتاه شد، یعنی دوباره یکی از خاکریزهای اصلی را ملت و انقلابیون فتح کردند.

امروز نگهداشتن خط و خاکریز، یعنی خدمت تمام عیار به مردم، یعنی اطاعت مومنانه از رهبری نظام، یعنی اصلاح وضعیت اسفبار اقتصادی کشور، یعنی کنترل تورم، رفع رکود، زنده شدن چرخ تولید داخلی، ایجاد اشتغال ، تسهیل ازدواج جوانان و ... یعنی امیدوار کردن دوباره مردم، یعنی نا امید کردن دشمن، یعنی تا آخرین نفس خط و خاکریز را حفظ کردن.
و سرانجام اینکه:  پیروزی در پیروی از رهبریست.
علی اکبر عباسی.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲