تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۱۶۹۸
مزدورانی که سکوت مرگ گرفته بودند به ناگاه بعد صحبت‌های شجاعانه سردار حاجی‌زاده بغض دروغین‌شان باز شد و ادعای خونخواهی کردند و دست به شمع و چهره پوشانده راهی خیابان شدند.
۰
plusresetminus
مزدوران ملکه و ترامپ
به گزارش بلاغ، دشمن تاب نیاورد و نتوانست شکست خود در تشییع میلیونی پیکر پاک سپهبد سلیمانی و سیلی سپاه را تحمل کند و اتاق فکر پلیدش به همراه مزدوران داخلی دست به کار شده و نقشه شوم سقوط هواپیمای اوکراینی را ترسیم و عملی کردند و رسانه‌ها را از شهادت و پیروزی به خیال خام خود منحرف ساختند.

مزدورانی که سکوت مرگ گرفته بودند به ناگاه بعد صحبت‌های شجاعانه سردار حاجی‌زاده بغض دروغین‌شان باز شد و ادعای خونخواهی کردند و دست به شمع و چهره پوشانده راهی خیابان شدند، کسی از دروغ دولتی‌ها مطالبه‌ای نکرد ولی برای صداقت سردار جامه نفاق دریدند.

سقوط هواپیما بوی تند خیانت می‌دهد اما شما احمق‌های غربگرا در لاک نادانی خود فرو رفتید چرا که سوادی برای تحلیل جنگ الکترونیک ندارید، کفتارهایی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزید و همراه با سفیر روباه پیر به خیابان آمدید و شعار هنجارشکنانه سر دادید چرا از مسئولی که از اعلام پرواز ممنوع خودداری کرد مطالبه نمی‌کنید که پروازها را در آن شرایط لغو نکردند؟.

چرا از آن بی‌تدبیر پر از تزویر پاسخی نمی‌خواهید؟ سلبریتی‌های خائن که با یک شام نمک پرورده روباه پیر شدید ننگتان باد، ننگ بر منافقینی که هم پای شما خوش رقصی کردند، شما مزدوران داخلی را چه شده که آب را گل آلود کرده تا ماهی بگیرید درحالی که خانواده جانباختگان اجازه سوء استفاده به دشمن را نداده‌اند.

آن هنگامی که در سیل و زلزله سپاه وارد عمل می‌شود و دولت بی‌تدبیر نظاره‌گر است چرا شعار وطن پرستی سر نمی‌دهید؟ قلم خیانت دولتمردان لیبرال برای تصویب FATF به خط شد و سر از پا نمی‌شناختند، همان‌هایی که با کدخدا پیمان خیانت بستند تا سپاه را تروریست بنامند و سپهبد سلیمانی را تحویل دهند.

مرگ بر گردانندگان داخلی و اربابان خارجی‌شان که مسبب ترور سخت سپهبد سلیمانی و ترور نرم سردار حاجی‌زاده شدند، آرزوی مرگ برای کسانی که باعث شدند سردار مرگ خود را بخواهد، لاشخورهای سیاسی دست‌تان بشکند که برای پاره کردن عکس قهرمان وطن بلند شد.

لال شود زبانی که به توهین رهبری، سپاه و سردارانش بچرخد، مرگ بر آمریکای جنایتکار و ترامپ قمارباز، ما هرگز اجازه نمی‌دهیم خدمات و جان فشانی‌های ۴۰ ساله سپاه و صداقت سردار حاجی‌زاده نادیده گرفته شود و خون پاک سپهبد دل‌ها پایمال گردد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان منافق و پلید می‌زنیم.

آن روزی که حقایق آشکار شود، روسیاهی از آن مزدوران داخلی و خارجی می‌شود، ما اجازه نمی‌دهیم توطئه پلید برجام موشکی رقم بخورد و حواسمان به سخن شهید همت است که گفت: هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد، همان جبهه خودی است.

معظمه نقی‌پور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲