تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۱۰۱۵۵
این روزها در گوشه و کنار می بینیم که نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی دست به کارهایی می‌زند که مرغ پخته را به خنده وا می‌دارد.
۰
plusresetminus
بازدید های بی حاصل جناب نماینده!
به گزارش بلاغ، این روزها در گوشه و کنار می بینیم که نماینده کنونی مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی دست به کارهایی می‌زند که مرغ پخته را به خنده وا می دارد.

گاهی پروژه سالن "چند منظوره ورزشی تنکابن"، که تنها با تغییر نام کلی مجموعه که در اصل "خانه کشتی تنکابن"، بود افتتاح می کند.

در روزی دیگر روابط عمومی این نماینده با انتشار عکس‌های متنوعش در کانال اطلاع رسانی خبر از حضورش در نمازجمعه را می‌دهد و در دیگر روز به سراغ آمفی تئاتر سوخته و خاکستر شده شهرستان رامسر می رود.گویا از این سری کارها اگر برای مردم آبی گرم نشود برای جناب نماینده حتماً رأی که تولیذ می‌شود.

به نظر می رسد این بازدید جناب نماینده به جای اینکه مرهمی بر روی دل اهل هنر و فرهنگ شهرستان رامسر باشد، بیشتر شبیه یک سناریوی تبلیغاتی است زیرا در همین روزهای گذشته کانال اطلاع رسانی ایشان برخلاف قانون تایید اولیه ایشان در هیئت اجرایی به عنوان نامزد انتخابات دوماه آینده مجلس را به مردم تبریک گفت و تعاریف زیادی از وی منتشر کرد.

ایشان که ۶ سال نماینده مردم مظلوم منطقه تنکابن ،رامسر و عباس آباد است بهتر نبود به جای بازدید فرمالیته آمفی تئاتر سوخته رامسر به چند صد متری این ساختمان می‌رفت و ساختمان عریان و نیمه کاره فرهنگ سرای رامسر را می‌دید و از خود می پرسید چرا در این ۶ سال نمایندگی‌ام با وجود پیگیری های مستمر اهالی فرهنگ و هنر شهرستان رامسر بلوکی بر بلوک آن گذاشته نشد.

گفتنی است نماینده حوزه انتخابیه مجاور رامسر، تنکاین و عباس‌آباد سال گذشته با پیگیر‌هایش از وزارتخانه مربوطه برای شروع ساخت پروژه مجتمع های فرهنگی هنری دو شهرستان خود بودجه‌ای به مبلغ  ۱۵ میلیارد ریال دریافت کرد.

این در حالی است که قریب ۱۷ سال مجتمع فرهنگی هنری رامسر نیمه کاره مانده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲