تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۱۳۶۳۸
دوگانه‌های انتخاباتی در سال88 و89 خیلی زود تبدیل به دوگانه "ضدانقلاب و انقلاب"-"ضد ولایت فقیه و ولایت فقیه" شد، اما شما موضع نگرفتید تا جایی که درخبرها آمده بود که آسید علی خمینی در راهپیمایی 9دی حضورداشت و ازآن طرف آنقدر بیت امام(ره) تکذیب کرد که گویی اگر این خبردرست بود یک جرم یا جنایتی اتفاق افتاد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،
 
سیدجان، صِرف محبت به رهبری، ولایت‌مداری نیست
 
در روزشهادت امام جعفرصادق(ع) خبری در مازندران منتشر شد که ارزش خبری بالا وحساسیت برانگیزی داشت، حساسیت ازاین جهت بود که بالاخره وبعد ازمدت‌ها، فردی ازبیت امام(ره) درخصوص فتنه88 وفتنه 78و چرایی عدم موضع‌گیری شفاف علیه جریان نفاق نوین ودشمنان داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی که یادگار اصیل امام(ره) است، در یک جلسه زنده مورد پرسش قرارگرفت وآن بزرگوارمجبور به واکنش شد.
 
چند نکته تحلیلی در این ماجرا وجود دارد که ازمنظرنگارنده مهم وراهبردی است:
 
1)پرسش کننده یا انتقاد کننده حضرت آیت الله معلمی است که خود از یاران امام(ره) ورهبری بود و هست وهم دو فرزندش را تقدیم این انقلاب نمود و حماقت است اگرتصورشود که طرح این‌گونه مباحث از ناحیه این بزرگوار متاثراز یک جناح یا جریان خاص باشد.
 
2)اساسا تعجب و شگفتی این خبر در سایت‌ها وشبکه‌های خبری برای آسیدعلی آقاخمینی وبیت امام(ره) یک ضعف محسوب می‌شود، که چرا آنقدر نسبت به حوادث سخت انقلاب مثل فتنه88، که نظام را تا لبه پرتگاه نابودی برده بود بلاموضع بودید یا موضع شفاف نداشته‌اید، که احیاناً پرسش ازشما هم حساسیت خبری بالایی ایجاد کند.
 
- حتی دراین جلسه مورد اشاره هم درمقابل پرسش وانتقاد شفاف یک شخصیت امتحان پس داده‌ای مثل آیت الله معلمی هم، پاسخ شفافی را درخصوص موضع شما وبیت شریف نسبت به فتنه‌ها ارائه نفرمودید.
 
3-ازمحبت به رهبری واینکه دیدارمنظم2هفته یکبار برادرتان آسیدحسن آقا را بیان کردید وجای بسی شکر دارد و البته توفیقی است که به شما فرصت زیارت نائب امام عصر(عج)، طبق فتوای امام(ره) داده شد، لیکن بزرگ و سرورمان آسیدعلی آقا خمینی را به یک فراز ازکلام نورانی امام جعفرصادق(ع)، که روز شهادت آن امام عزیز دورهم جمع بودیم، دعوت می‌نمایم که حضرت فرمود: "کذّب من الدّعی مُحبّتنا و لَم یتبرّء مِن عدوّنا(بحارالانوار-ج27-ص59) در گفتارش صادق نیست آنکس که از محبت ما حرفی بزند، اما با دشمنان ما دشمنی نکند.
 
 و درفرازی مشابه امام رضا (ع) دعوت می‌کنم که "ولایت مداری" را چگونه تعریف فرمودند: حضرت فرمود: "کمال الدین ولایتنا و البرائت عدونا"( بحارالانوار-ج27-ص58) کمال در دین محبت به ما و دشمنی با دشمنان ماست.
 
-مشکل این نیست که شما به رهبری معظم محبت دارید یا ندارید، بلکه مشکل وچالش بزرگ این است که دیگر دشمنان انقلاب در داخل وخارج و سران فتنه و کینه‌دار از امام و رهبری در فتنه سال 88 و مشابه سال‌های قبل آن چه باید می‌کردند که نکردند که شما را وادار به موضع گیری برعلیه‌شان نماید.
 
(به تعبیر آقای جرج سوروس: بزرگ‌ترین انقلاب مخملین درسال 88، پنج سال قبل ازوقایع سال 78طراحی شد)
 
-در 25بهمن سال89 یکی از سران فتنه  "فرمان شورش" علیه انقلاب صادرکرد و ولایت فقیه را با مُشرکی مثل حسنی نامبارک مقایسه نمود و شما بازهم "دشمنی"تان را آشکارنکردید.
 
-دوگانه‌های انتخاباتی در سال88 و89 خیلی زود تبدیل به دوگانه "ضدانقلاب و انقلاب"-"ضد ولایت فقیه و ولایت فقیه" شد، اما شما موضع نگرفتید تا جایی که درخبرها آمده بود که آسید علی خمینی در راهپیمایی 9دی حضورداشت و ازآن طرف آنقدر بیت امام(ره) تکذیب کرد که گویی اگر این خبردرست بود یک جرم یا جنایتی اتفاق افتاد.
 
 -برادر وسرور عزیز جناب علی آقای خمینی، ما امروز می‌توانیم از شما بدلیل محبت به رهبری سپاسگزارباشیم، اما نمی‌توانیم از عدم شفافیت شما و بیت شریف وعزیزامام(ره) در مقابل دشمنان رهبری و نظام مقدس که یگانه یادگار آن پیرسفرکرده است، بی تفاوت باشیم. لطفا به ما خُرده نگیرید...
 

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴