تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۱۲۰۴۱۹
خاطرمان جمع است رهبری داریم که نقشه‌های ابوسفیان‌های زمان را پیش‌بینی می‌کند و راهکار می‌دهد و نمی‌گذارد اهداف شوم‌شان به نتیجه برسد و به قول خمینی کبیر(ره) که فرمودند: ملتی که شهادت را افتخار و شرف خود می‌داند دشمن او را از چه می‌ترساند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سلام برتو ای از تبار خورشید، ای روشنای خلوص، ای ذولفقار حیدر، ای از سلاله‌ی پاک بتول، ای که کلامت روشنای راه و نگاهت مرحم زخم‌هاست و با صلابت حیدری‌ات نمی گذاری بند حوادث جوانان میهنت را بدزدد و با نگاه خورشیدی‌ات نمی‌گذاری طلوع‌شان محو شود.

یادمان نمی رود چشمهای بارانی‌ات در محراب عشق جمعه هشتاد و هشت زخم‌های ما را التیام و ما را پشت حصار بلندی از نفرت و انتقام کسانی که با چراغ سبز در خط قرمز به راه افتادند را شکوفا کرد.

خاطرمان جمع است چرا که به قول شاعر " هنوز آبی یکدست آسمان با ماست" و " با التماس فاصله داریم "

خاطرمان جمع است چرا که میثم‌های زمانت را اگر دست و پا و زبان ببرند و هر عضوی که نشان عشق ولایت را هویدا می‌کند را قطع کنند با دیدگان‌شان عشق به مولایشان را نشان می‌دهند و به هیچ قیمتی ولایتمداری و عشق به مولایشان را از دست نمی دهند، اینان شاگردان مکتب حسین(ع) هستند و سیراب شدگان عاشورایند، که شمشیرهای‌شان به اذن شما در غلافند.

خاطرمان جمع است وقتی با کلامت که به قاطعیت سجیل است، فتنه را خط قرمز نظام اعلام کردی و فرمودی بصیرت، کسانی که بصیرت ندارند همانا بیچارگانی که در فتنه 88 گرفتار شدند و در فضای غبار آلود حرکت می‌کنند و دوست را هدف حمله قرار می‌دهند.

بصیرت و روشن‌بینی به معنای شناخت زمان، دوست و دشمن است، با قطب‌نمایی که نشان‌مان دادی نمی‌گذاریم تاریخ دوبار تکرار شود و عالمیان متهتک و جاهلان متنسکی که کمر مولایمان علی‌(ع) را شکستند، کمر فرزندش را بشکنند، اینان فراموش کردند کلام وحی را که " الفتنة اکبر من القتل".

خاطرمان جمع است رهبری داریم که نقشه‌های ابوسفیان‌های زمان را پیش‌بینی می‌کند و راهکار می‌دهد و نمی‌گذارد اهداف شوم‌شان به نتیجه برسد و به قول خمینی کبیر(ره) که فرمودند: ملتی که شهادت را افتخار و شرف خود می‌داند دشمن او را از چه می‌ترساند.

به یاد عزیز زهرا " والمستشهدین بین یدی" زمزمه‌ی قنوت‌های‌مان است.

خاطرمان جمع است وقتی تفسیر موضوعی اخلاص را برای صاحبان الم، صبر به زبان ملکوت ترجمه می‌کنی و با فرازهای سنت محمدی(ص) و سیره علوی و با گام‌های استوار غرور دشمن را به عجز و هزیمت بدل می‌کنی و دل‌های عشاق را به طلوع خورشید مهدوی روشن می‌کنی.

کاش آنان‌که بی‌راهه رفته‌اند در غبار حادثه، بفهمند مأمن اینجاست و بیایند و کلید پنجره رو به باغ را بیابند و تجدید پیمان کنند با عهد الست و با معراجیانی که اینجایی نبودند و همه اخلاص را با کیل مخلص شدن پیمانه زدند، بیایند و بال بال آسمانی شدن را تجربه کنند و بدانند که حضور مجسم ولایت است که حجاب‌های مسیر وادی عشق را ترجمه می‌کنند و بالاترین سقوط افتادن از نگاه مهدی فاطمه است، انشاالله از نگاه آقا نیفتیم.

حیدریان بیاییم هوای دل مرشدمان را داشته باشیم، یاعلی

 
منبع : دریاسر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴