BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> خطوط قرمز زیر پای سخنرانان اجاره‌ای | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۱۳۲۴۳
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پیام سال حضرت آقا همه ساله معطوف به مسائل راهبردی و کلیدی و یک نقطه عزیمت برای فرهنگ سازی و تمرکز بخشی و بسیج نیروها برای حل این مسائل و چالش به حساب می‌آید.

دیده‌بان بیدار و مدبر انقلاب اسلامی با رصد دقیق وضعیت سیاسی، اجتماعی، مواجهه منطقی با چالش‌ها و فرصت‌سازی به نفع عزت و اقتدار ملی را تدبیر نموده است.

این در حالی است که دشمن با ادامه خط فشار و تحریم، به‌دنبال ایجاد اختلاف و اعتراض جمعی است تا بتواند امتیازهایی را در میز مذاکرات هسته‌ای از ما بگیرد.

حضرت آقا امسال را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی اعلام و فرمودند،  امسال را سال همکاری‌های گسترده دولت و ملت دانستند و اظهار امیدواری کردند که این شعار در عمل تحقق پیدا کند.

تبیین محورهای مهم پیام حضرت آقا، شاخصه‌های هندسه نظام اسلامی را برای ما روشن می‌سازد.

اَقامُوا الصَلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکاة وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ « برپایی نماز که همان جهاد فرهنگی، زکات که همان جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و دیگری نهی از منکر است».

هر یک از شاخصه‌های فوق یک جنبه فردی و لیکن در کنار آن یک جنبه اجتماعی و تاثیر در نظام سازی اجتماعی دارند.

حضرت آقا در حرم رضوی امسال فرمودند: من مردم عزیزمان را به بی‌تفاوتی دعوت نمی‌کنم به نظارت نکردن دعوت نمی‌کنم آنها را به اهتمام در مسائل اساسی کشور دعوت می‌کنم.

جهت اصلی شعار حضرت آقا باید در راستای حفظ نظام و اقتدار ملی تبیین و تحلیل شود، باید شاخص کار همه مسئولین نظام اجرای فرامین مقام معظم رهبری باشد چه در بحث امورات اجرایی، ماموریت‌ها، همایش‌ها، اقتصاد مقاومتی، جهاد فرهنگی و مذاکرات هسته‌ای، تقویت اعتماد بین دولت و ملت سهم بسزایی در حفظ و تقویت نظام خواهد شد.

نکند خدای نکرده در صحبت و گفتار از حضرت آقا بگوییم ولی در عمل و رفتار چیز دیگری را شاهد باشیم.

همایش حضور 24 خرداد در شهرستان میاندورود، که در دانشکده منابع طبیعی بادله برگزار شد، فرصت خوبی بود تا همدلی حقیقی ملت و دولت اتفاق بیفتد اما حواشی پیرامون آن و استقبال سرد مردم از اینگونه همایش‌های سیاسی و صحبت‌های دلسردکننده و مایوس‌کننده سخنران مراسم که آمده بود عقده دیرینه را خالی کند، جای بسی تامل است.

ما مسلمان و شیعه هستیم. بزرگان دین به ما آموختند که اگر خواستید در مورد شخصی قضاوت کنید، همواره خداوند را در نظر داشته باشید و حقیقت را فدای مصلحت نکنید.

حرف‌های دشمن شادکن نزنیم و فضای جامعه را ملتهب نکنیم که مردم بهترین قاضی هستند. با یک سخنران اجاره‌ای خط قرمز نظام را زیر پا نگذاریم و از فتنه و فتنه‌گران حمایت نکنیم و برای سلامتی آنهایی که بیش از 9 ماه کشور را ملتهب کرده بودند و آرزوی سقوط نظام جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند، مسجد و قرآن مفاتیح را به آتش کشیدند.

در روز عاشورا هم‌نوا با صهیونیست‌ها و استکبار جهانی رقصیدند و آتش به جان بیت المال انداختند و جان عده‌ای انسان بی‌گناه را گرفتند، اصل حاکمیت نظام مقدس اسلامی(ولایت مطلقه فقیه) را زیر سوال بردند؛ شعارهای استراتژیک نظام را می‌خواستند تغییر دهند و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر دادند، و در برابر خواسته ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای تمکین نکردند، دعا و سلام و صلوات نفرستیم؛ دعا به جان کسانی که فتنه‌گر بودند و تحریم‌های امروز، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... محصول فتنه 88 است.

مگر فراموش کرده‌ایم بیش از 220 هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌ایم. مگر فراموش کرده و می‌کنیم صدای ضجه مادر شهید، همسر شهید، فرزند شهید در دل شب در فراق عزیزانشان را، برای سلامتی چه کسی سلام و صلوات می‌فرستیم؟؟!! آقای بی‌بصیرت فتنه‌گر!!!؟ فتنه‌گرانی که اگر بر نظام اسلامی فرصت حاکمیت می‌یافتند، اول به سراغ شما و امثال شما می‌آمدند.

واقعا جای بسی تاسف دارد عده‌ای به‌عنوان متولیان اجرایی و مسئول به این حامی فتنه جایزه هم دادند!!! و از وی تشکر هم می‌کردند!!! این است معنای شعار سال 94؟؟!!

ملت فراموش نکردند و نمیکنند 175 شهید غواص را که با دستان بسته در برابر تمام دنیای زور و ظلم و تهدید و ارعاب تسلیم نشدند. اگر چه با چشمان باز راه حق و ولایت را انتخاب کردند و لحظه‌ای تردید به خود راه ندادند و حسین‌وار به شهادت رسیدند.

آری اینان فرزندان عاشورایی این سرزمین‌اند که شعار هیهات من الذله آنان در عالم طنین‌انداز است؛ چه اشکالی داشت در آن مراسم به یاد 175 شهید غواص و 222 شهید عزیز این مرزوبوم صلوات می‌فرستادید و جایزه شجاعت و استقامت را تقدیم خانواده‌های معظم شهدا می‌کردید.

مگر فراموش کردید 9 دی سال 88 را آن روزی که دادگاه علنی‌ای بود برای رسوایی سران فتنه!! مگر فراموش کردید در 9 دی هویت نظام بار دیگر پس از 33 سال به رای گذاشته شد و مردم لبیک گویان با سیل جمعیت نظام جمهوری اسلامی را افتخار خود دانستند و جهان را در تحیری بس عظیم فرو بردند.

آقای سخنران، آقای مسئول: چند روز پیش حضور مردم در تشیع پیکر 175 شهید غواص را ندیدید که چه استقبال باشکوهی از اسطوره‌های صبر و مقاومت و استقامت از خود به نمایش گذاشتند.

مگر فراموش کردیم که امام خامنه‌ای چه فرمود: بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از امام حسین(ع) برید، همان جانباز جنگ صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت.

ما دیروز را فراموش نکردیم، ما حماسه بصیرت ملی را در قلب خود داریم، ما حماسه لبیک ولایت خود را تا آخرین نفس خواهیم داشت.

ما با کارمان با تلاش‌مان با تکیه بر توان داخل و اعتماد به جوانان این مرز و بوم ایران اسلامی را می‌سازیم "ما می‌توانیم".

ما پوزه شیطان بزرگ آمریکا و فرزندان نحس و نجس وی صهیونیسم غاصب و مستکبرین جهانی را به خاک مذلت می‌نشانیم.

اگر دشمن ما را محاصره اقتصادی کند، فرزند رمضانیم و پیشوایمان علی(ع)، و اگر دشمن ما را محاصره نظامی کند، فرزند عاشورا هستیم و پیشوایمان حسین(ع) و این بار دیگر قرار نیست سر حسین بن علی(ع) به مزبح قربانگاه برود بلکه ما «عاشورایی می‌مانیم».

منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴