تاریخ انتشاردوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۹۸۵۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چون شهرداری از عهده کاری به این سنگینی در مدت کوتاه برآمد، برخی نمی‌توانستند ببینند و کارشکنی کردند، وقتی امام جمعه و مسئولان به این حرف‌ها اعتنا نکردند، خودشان دست برداشتند.
۰
plusresetminus
عملکرد مسئولان امور شهری ساری باید مورد مقایسه قرار گیرد/امام جمعه و مسئولان به کارشکنی‌های بعضی‎ها اعتنا نمی‌کنند
به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی عصر یک‌شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری حاضر شد و سخنانی را درباره مدیریت شهری ساری ایراد کرد؛ وی با بیان اینکه عملکرد مسئولان امور شهری باید مورد مقایسه قرار گیرد، اظهار کرد: شورای دوره چهارم و شهرداری در سال‌های اخیر پروژه‌های 30 سال مانده ساری را به مرحله بهره‌برداری رساندند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه شهرداری ساری با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب در سال اخیر توانست بدون حمایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی در تحقق برنامه‌ها موفق باشد، که این بیشتر شبیه به معجزه بود، افزود: اگر فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر ساری، رضایت مردم و مسئولان را جلب کرد، به‌دلیل وحدتی است که در این نهاد مردمی حاکم است.

طبرسی خاطرنشان کرد: پروژه گردشگری پارک ملل کار سنگین بر دوش شهرداری بود و چون شهرداری از عهده کاری به این سنگینی و بزرگی در مدت کوتاه برآمد، برخی نمی‌توانستند ببینند و کارشکنی کردند، وقتی هم امام جمعه و مسئولان به این حرف‌ها اعتنا نکردند، خودشان دست برداشتند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر ساری و شهرداری با اتحاد در حال توسعه مرکز مازندران هستند و نباید گذاشت شیطان وارد شود و این اتحاد و همدلی را از بین ببرد؛ شورا برخاسته از رأی مردم است و باید توقع آنها از شما برطرف شود؛ شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری اگر در کشور نمونه نباشند، در استان بی‌نظیرند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
ساروی
وقتی اتحاد و دوستی بین شورای شهر ، شهردار و فرماندار هوشمند با زعامت امام جمعه باشد که هست، حالا راستی راستی معجزه روی می دهد، معجزه ساری سازی
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴