رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه مطرح کرد

همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، لازمه پیش‌برد امور

تاریخ انتشارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۹۳۸۳۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه گفت: دولت برای پیش‌برد امور و سرعت بخشیدن به خدمات و ارائه کار بهتر، نیازمند کمک و حمایت اقشار مختلف است و این امر در پرتو همدلی و همزبانی مردم و مسئولان تحقق می‌یابد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی صبح امروز در گفت‌وگو با ما ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۴ گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۴ توسط رهبر معظم انقلاب به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” در جهت گیری دولت و ملت نقشی ارزنده و راه‌گشا دارد.

وی مطرح کرد: مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل داخلی و خارجی دارند با انتخاب نامی برای سال، نقشه راه را برای مردم و کارگزاران ترسیم کردند .

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مسئولان برخواسته از بطن جامعه هستند و در نظام مردم سالاری دینی با انتخاب مردم روی کار می آیند و عهده دار مسئولیت امور می شوند و از این مقبولیت، مشروعیت می‌یابند.

فعالی تصریح کرد: دولت برای پیش‌برد امور و سرعت بخشیدن به خدمات و ارائه کار بهتر، نیازمند کمک و حمایت اقشار مختلف است و این امر در پرتو همدلی و همزبانی مردم و مسئولان تحقق می‌یابد.

وی درک صحیح مشکلات مردم را مهمترین وظیفه مسئولان خواند و افزود: مسئولان وظیفه دارند تا مشکلات مردم را به خوبی رصد و شناسایی کنند و در راستای رفع آن اقدامات متناسب و جدی انجام دهند و شبانه روز در خدمت برای تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم بر اساس آموزه های دین مبین اسلام برآیند.

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی گلوگاه گفت: مسئولان باید مصالح کشور را بر مصالح فردی و گروهی ترجیح دهند و از سوی دیگر مردم نیز به مسئولان اعتماد کنند و حمایت خود را از دولت‌مردان دریغ نورزند. چرا که چند صدایی و اظهارنظرهای غیرمسئولانه به کشور آسیب می زند و روند کارها را با مشکل مواجه می کند.

وی بیان داشت: کشور ما به‌عنوان یک کشور پیشرو و برهم زننده معادلات جهانی در معرض تهاجم همه جانبه دشمن است و چندصدایی غیرمسئولانه و خدایی ناخواسته منفعت طلبانه با درنظر گرفتن مصالح و منافع فردی و گروهی، دشمن را بیش از پیش ترغیب به دشمن و مشکل تراشی می کند.

وی گفت: متأسفانه امروزه برخی خواسته یا ناخواسته با حرفها و موضع گیری های  نسنجیده آب به آسیاب دشمن می ریزند و این ضرورت اقتضاء کرد تا رهبر هوشمند و بیدار انقلاب اسلامی، مطالبه جدی و اساسی خود را از مردم و مسئولان، همدلی و همزبانی باشد .

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه افزود: اگرچه کشور ما یک کشور آزاد است و همه می توانند در مسائل مختلف کشور اظهارنظر و انتقادات خویش را به روشنی بیان کنند اما انتقادات و اظهارنظرها باید مبتنی بر منطق و با درنظر گرفتن مصالح نظام باشد نه برای شکستن طرف مقابل و این تأکید رهبر فرزانه انقلاب است.

فعالی در پایان ابرازداشت: برای خدمت به این مردم عزیز و شریف همیشه در صحنه که در پایمردی، بصیرت، شجاعت، استقامت و دینداری، افتخار جهانیان هستند عاشقانه خدمت و به این خدمتگزاری افتخار کرد ، چرا که بعد از فرائض دینی، عملی مقدس تر و ارزنده تر از خدمت به مردمی مهربان و صبور نیست و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب بوده و هرگونه توجیه و تفسیر به رأی برای اغراض شخصی و گروهی غیرقابل قبول است./ع

منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴