تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۷۸۳۷۷
مسؤول بسیج طلاب کشور گفت: امروز مسئولین کشور باید هوشیار باشند تا آنها به بدنه مدیریتی نظام ورود پیدا نکنند که اگر این امر رخ دهد، ملت ایران بار دیگر 9دی را تکرار خواهند کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،تجمع بزرگ حماسه سازان 9دی در حسینیه عاشقان ثارا... قائم‌شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در در این همایش اظهار کرد: پیام 9دی 88 به معنای ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان و دفاع از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در حقیقت فتنه قبل از شمارش آرا و اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت و فتنه‌گران با ایجاد آشوب‌های خیابانی و انقلاب مخملی قصد داشتند شمارش آرا را به نفع خود تغییر دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور اذعان کرد: عده ای ماه‌ها بعد از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، حمایت خود را اعلام نکرده و سکوت کردند و همان افراد زمانی که تریبون به دست گرفتند، خواستار آزادی سران فتنه شدند.

وی با بیان اینکه کسانی که در مقابل نظام می‌ایستند و دادگاه برای خیانت‌های آنها حکم صادر می‌کند، چرا باید آزاد شوند؟ گفت: امروز سران فتنه و فتنه گران از چشم این مردم انقلابی افتادند و مسئولین کشور نیز باید هوشیار باشند تا حامیان آنها به بدنه مدیریتی نظام ورود پیدا نکنند که اگر این امر رخ دهد، ملت ایران بار دیگر 9دی را تکرار خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: مردم آگاه و ولایت‌مدار ایران اسلامی با خلق حماسه خودجوش 9دی، اهانت فتنه‌گران به امام حسین(ع) و روز عاشورا را تحمل نکرده، وارد میدان شدند و مشت محکم خود را بر دهان فتنه‌گران داخلی و خارجی کوبیدند.

این مسؤول در بخش پایانی سخنانش با تاکید به اینکه وزیر امور خارجه و هیئت دیپلماسی کشور به عنوان سرباز در خط مقدم نظام قرار دارند، بیان کرد: از تیم مذاکرده کننده انتظار داریم از حقوق حقیقی ملت ایران حمایت کرده و ذره ای در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا عقب‌ نشینی نکنند./ع

منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴