تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۷۸۲۵۲
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: محاکمه سران فتنه را می‌توان بزرگ‌ترین مطالبه عمومی مردم در تاریخ 35 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران نامید، زیرا نه‌تنها مسئولان کشور، بلکه آحاد ملت ایران نیز به دنبال آن هستند
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،با نزدیک شدن به نهم دی، مطالبه عمومی مردم دوباره مطرح می‌شود.

تاکنون نهادهای مختلف مردمی و مسئولان نظام، با طرح اثبات عمومی بودن مطالبه با صدور بیانیه‌هایی مستقل خواستار محاکمه هرچه سریع‌تر و علنی سران فتنه شدند.

 

سید ابراهیم هاشمی نیز در همین راستا ضمن گفتگو با تنکابن 24 اظهار داشت: فتنه سال 88 یک اتفاقی بود که به دلیل خودخواهی و سبک‌سری و سهل‌انگاری عده‌ای از افراد به وقوع پیوست و هزینه‌های هنگفت و غیرقابل جبرانی را چه ازلحاظ مادی و چه ازنظر معنوی بر مردم و نظام تحمیل کرد.

 

وی ادامه داد: در فتنه 88 برخی از چهره‌های سیاسی آگاهانه و بسیاری از مردم کوچه و بازار و جوانان ناآگاهانه جمهوری و اسلامی نظام را زیر سؤال بردند و با مطرح کردن توهم تقلب هزینه سنگینی را بر ملت و نظام وارد آوردند.

 

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن افزود: به حول و قوه الهی در پی فتنه سال 88 و در نهم دی‌ماه همان سال مردم با خلوص نیت و با به نمایش گذاردن اوج عشق و ارادت قلبی خود به اصل جمهوریت و اسلامیت نظام و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا و تجدید میثاق با رهبری فرزانه انقلاب، قاطعانه در برابر فتنه گران ایستاده و به یاوه‌گویی‌های سردمداران فتنه در داخل و خارج کشور پاسخ دادند.

 

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد-: بنده معتقدم به دلیل آن هزینه‌های سنگین و غیرقابل‌جبران مادی و معنوی که حوادث و اتفاقات فتنه سال 88 برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه داشت، داستان فتنه‌گری‌های سران فتنه و ایستادگی مردم در نهم دی‌ماه 88 همواره باید برای نسل‌های معاصر و نسل‌های آینده زنده نگاه داشته شود تا حوادثی این‌چنین و مشابه آن دیگر در کشور تکرار نشود./ع

منبع : تنکابن24
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴