امام جمعه بابلسر در مراسم گرامی‌داشت 9 دی:

براندازی نظام هدف اصلی فتنه‌گران در سال 88 بود

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۷۸۲۲۳
امام جمعه بابلسر با اشاره به اصل طرح‌ریزی فتنه توسط دشمنان، تاکید کرد: هدف اصلی فتنه انتخابات نبود، بلکه براندازی نظام هدف اصلی فتنه‌گران بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در مراسم گرامی‌داشت 9 دی که در سینما شقایق بابلسر برگزار شد با بیان اینکه مسئله 9 دی یک حضور ساده و تظاهراتی مانند سایر تظاهرات‌ها نبود، گفت: 9 دی یک مسئله عمیق در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید برای نشان دادن عمق توطئه دشمن گرامی داشته شود.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره 9 دی، اظهار داشت: 9 دی قوی‌ترین و آخرین ضربه ملت ایران به دشمن بود.

امام جمعه بابلسر این روز را برخواسته از بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران عنوان کرد و افزود: در 9 دی 88 امید مستکبران برای براندازی نظام ناامید شد.

طلابیان با اشاره به اصل طرح‌ریزی فتنه توسط دشمنان، تاکید کرد: هدف اصلی فتنه انتخابات نبود، بلکه براندازی نظام هدف اصلی فتنه‌گران بود.

وی ادامه داد: اگر ترکیب فتنه‌گران را به دقت بشناسیم، خواهیم فهمید که این ترکیب با انتخابات در تضاد بود.

خطیب جمعه بابلسر با بیان اینکه دشمن در دو مرحله فتنه را برنامه‌ریزی نمود، تصریح کرد: ایجاد موج در راستای انقلاب‌های رنگین و تاثیرگذاری در اقشار مختلف مردم از جمله خواص و نخبگان سست‌ عنصر از برنامه‌های دشمن در فتنه 88 بود.

طلابیان یکی دیگر از اهداف دشمن را برهم زدن امنیت کشور عنوان و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران از همان ابتدا تلاش کردند تا با خشونت وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران تیری را رها کردند که هدف اصلی آن مقام معظم رهبری و ولایت فقیه بود، اظهار داشت: رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران از تنهایی اشک ریختند.

امام جمعه بابلسر در پایان بصیرت و موقع‌شناسی مردم ایران، وظیفه شناسی و عمل به موقع نهادهای مربوط، به ویژه سپاه و بسیج و همچنین اندک خواصی که به مقابله با فتنه‌گران برخواستند را از دلایل اصلی خنثی شدن فتنه 88 عنوان و افزود: قدرت‌طلبی، حرام خواری و هواهای نفسانی دلیل اصلی قرار گرفتن افراد باسابقه و انقلابی در برابر نظام و رهبری بود./ع

منبع : مشهد سر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴