تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۵۷۸۵۱
سفیر اندونزی در تهران گفت: صادقانه بگویم که در اندونزی به دلیل تبلیغات سوئی که وجود دارد، برخی از مردم راجع به ایران و تشیع اطلاعات غلطی دارند و دچار سوءتفاهم هستند.
۰
plusresetminus
بلاغ- «دیان ویر ویرنجوریت» سفیر اندونزی در ایران با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با سید محمدحسین هاشمی معاون فرهنگی این سازمان، درباره‌ بررسی چگونگی برگزاری هفته‌ فرهنگی اندونزی در تهران در بهار سال آینده، دیدار و گفت‌وگو کرد.
سفیر اندونزی در تهران نیز با استقبال از تعامل بین علمای دینی ایران و اندونزی، برقراری تعاملات و همکاری‌های بین این علما را جزو برنامه‌های کاری خود ذکر کرد و گفت: صادقانه بگویم که در اندونزی به دلیل تبلیغات سوئی که وجود دارد، برخی از مردم سوءتفاهم و اطلاعات غلطی راجع به ایران و تشیع دارند. به دنبال آن هستم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک امکان ملاقات علمای ایران و اندنزی را فراهم آوریم. چرا که انعکاس گفت‌وگوها و تعاملات علمای ایران و اندونزی نه تنها در جهان اسلام که در کل جهان تأثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.
ویرنجوریت در ادامه به برگزاری نمایشگاه‌های عکس خود در تهران اشاره کرد. وی گفت: تاکنون دو نمایشگاه عکس برگزار کرده‌ام که هر دوی آنها در تهران و با موضوع ایران بوده‌اند. معتقدم که وظیفه‌ من به عنوان سفیر کشورم، تلاش برای ارتقای روابط بین دو کشور است که پایه‌ آن هم بر مبنای روابط فرهنگی گذاشته شده است./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴