تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۵۷۲۴۵
سرهنگ یعقوبی از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه جاری در اردوگاه سردار شهید باقرزاده قائم‌شهر خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- به نقل از روابط عمومی سپاه قائم‌شهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم یعقوبی طی گفتگویی از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه قائم‌شهر افزود: این رزمایش با نام «عاشورائیان» در راستای افزایش فرهنگ نهضت عاشورایی طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه جاری در اردوگاه سردار شهید باقرزاده قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور ایجاد آمادگی‌های عمومی و حفظ، انسجام، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضای گردان و فرماندهان در سطح گردان و همچنین انجام تمرین تاکتیکی و فراخوانی یگانی و فعالیت‌های جمعی، برگزار می‌شود.

سرهنگ یعقوبی همچنین ارتقاء روز افزون توانمندی‌های رزمی و دفاعی برای اجرای موفق ماموریت‌ها و مردمی کردن دفاع و افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محلی و ملی را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش دو روزه برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس به استعداد ۴ گردان از بسیجیان این شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش به مدت ۳۶ ساعت با حضور نیروهای حوزه‌های مقاومت امام حسین(ع)، شهید نوروزیان، ثارالله و شهید مزدستان برگزار می‌شود که حوزه شهید مزدستان وظیفه اجرای رزمایش امداد و نجات را نیز به عهده دارد.

وی اذعان کرد: برای اجرای بهتر این رزمایش، ضمن فعال‌سازی قرارگاه تاکتیکی امام هادی(ع) و ارکان آن، جلسات و هماهنگی‌های لازم با ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان نیز صورت گرفت و کمیته‌های اجرایی مرتبط با این رزمایش راه اندازی شد.

فرمانده سپاه قائم‌شهر در پایان تاکید کرد: همزمانی این رزمایش با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، هشداری جدی برای دشمنان قسم خورده نظام است چراکه گردان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش با به نمایش گذاشتن توان دفاعی خود جهت حفاظت از کیان ایران اسلامی، وفاداری به مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را نیز ابراز و اعلام می‌کنند./ع
منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱