درد و دل های نماینده شورای نگهبان در استان مازندران

از گلایه ها به صداوسیما تا کم لطفی های احمدی نژاد زیر چتر عفاف و حجاب

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۵۵۵۵
ما نگران این مسئله هستیم،آقای رئیس جمهور بفرمائید شما که می گفتید می خواهید با بدحجابی های سازماندهی شده مقابله کنید،کجا برخورد کردید؟اگر با سازمان دهندگان و سازمان ها و تشکل های پشت پرده مروج بدحجابی مقابله می شد بسیاری از این ظواهر جمع می شد.
۰
plusresetminus
بلاغ - به گزارش خبرنگار بلاغ در محمودآباد، حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکاء و نماینده شورای نگهبان در استان مازندران در حاشیه همایش منطقه ای ائمه جمعه 19 استان کشور با انتقاد از عملکرد صداوسیما در خصوص فرهنگ سازی برای شروع فصل گرما و جلوگیری از رواج بدحجابی ها به ویژه در سواحل دریای خزر گفت:
ما نگران این مسئله هستیم،باید رسانه ها و صداوسیما به آن وظیفه حساس خود توجه کنند،ما از صدا وسیما در این راستا گلایه داریم ،صرفا اینکه چندتا همایش و برنامه درست کنند کافی نسیت،باید کل برنامه های صداوسیما،فیلم سازیشان ،هنرورزیشان آنهم نه با زبان گفتار ،باید مروج فرهنگ عفاف و حجاب باشد.
ایشان در خصوص حضور کمرنگ دولت در موضوع طرح عفاف و حجاب گفت:
من نمی دانم ،آقای رئیس جمهور مکتبی و ارزشی ما چرا انقدر کم لطفی می کنند،در این زمینه خودشان حدود 6 سال پیش گفتند که ما بدحجابی را به چهار دسته تقسیم می کنیم؛ ما با آن بدحجابی هایی که سازماندهی شده اند به شدت برخورد می کنیم، ما با بدحجابی هایی که به مثابه دهن کجی به نظام است مقابله می کنیم، خوب بفرمائید شما که می گفتید می خواهید با بدحجابی های سازماندهی شده مقابله بکنید،کجا برخورد کردید؟
ما معتقدیم که اگر با سازمان دهندگان و سازمان ها و تشکل های پشت پرده مروج بدحجابی مقابله شود بسیاری از این ظواهر جمع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بلاغ ،امام جمعه شهرستان نکاء در ادامه افزود: با تولیدی های لباس های جلف و نامناسب کجا برخورد می شود؟ یک مانتوی محترمانه پیدا نمی شود، چه کسی باید این تولیدی ها را سروسامان بدهد؟ همان دو موردی را هم که دولت گفته بود به سراغش نرفت، چرا دولت مبارزه با علت ها را کنار گذاشت؟ این گلایه جدی ماست.
ایشان در ادامه به نقش روحانیت و امامان جمعه در راستای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه گفت: البته این کم کاری های دولتمردان و مسئولین دلیل نمی شود که ما وظیفه خودمان را انجام ندهیم و از تکلیف خود کوتاه بیاییم، ما در خطبه های نماز جمعه ،در مراسمات و مناسبت ها فرهنگ سازی و تذکرات لازم را به مردم و مسئولین می دهیم اما برد کار ما در یک محدوده مشخص است اما اینکه دولت بیاید با تمام وجود وارد میدان شود و با عوامل پشت پرده مروج بدحجابی برخورد کند خیلی باهم دیگر فرق دارد
ایشان در پایان گفتند: وضعیت بسیار نگران کننده ای است ،آدم شرمنده عکس شهداء می شود ، عکس شهداء کنار سواحل باشد ،وضعیت آنچنانی بدحجابی هم باشد.!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴