آقامیری در نشست مطبوعاتی اعضای شورای اسلامی شهر ساری

نام آقازاده هایی که بدون تخصص وارد شهرداری شدند را افشاء می کنم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۵۵۴۵
سید محمد آقامیری با اشاره به اینکه جذب نیروی غیر بومی و سفارشی دستگاه‌های دولتی از بالا به پایین در شهرداری انجام شده، تصریح کرد: شهرداری تبدیل به میدانی شده برای جذب سفارشی‌های دولتی‌ها، جذب نیرو برخلاف ضوابط و جذب نیروی به سفارش اعضای شورا.
۰
plusresetminus
بلاغ - نشست مطبوعاتی اعضای شورای اسلامی شهر ساری بعدازظهر امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد.
رئیس شورای شهر ساری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا اغلب پروژه‌های شهرداری به چند شرکت واگذار می‌شود، گفت: بیش از 90 درصد از کارهای شهرداری به سازمان عمران و ترافیک شهرداری واگذار می‌شود.
عضو دیگر شورای شهر ساری نیز در این نشست، درباره ایرادات پل ولی عصر و  غدیر، اظهار داشت:‌ این پل باید به صورت زیرگذر انجام می‌شد.
سید محمد آقامیری یادآور شد: ‌فاصله دو پل باید 150 متر است که عنوان شده 75 متر اعمال شده اما من متر کردم و این فاصله 45 متر است.
وی با بیان اینکه ساخت پل، مبلمان شهر را تغییر داده است، خاطرنشان کرد: اجرای پل با رئیس جمهور بود، دولت 700 میلیارد نفت فروخته چرا شهرداری باید بار دولت را بر دوش بکشد.
آقامیری اظهار داشت:‌ شورا و شهرداری به دنبال شناخت بستر سرمایه‌گذاری نیست بلکه به سراغ سرمایه‌دار رفته‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ‌باید سازمان جذب سرمایه‌گذار تشکیل شود.
وی با بیان اینکه شهردار پس از پنج سال نتوانست سرمایه‌گذار جذب کند، گفت:‌ نمی‌دانیم سیاست‌های ما برای جذب سرمایه‌گذار چیست.
آقامیری درباره به کارگیری نیروهای غیربومی در ساری، اظهار داشت:‌ مسئولان استانی نباید اجازه دهند تا وقتی ساری بیشترین آمار بیکاری را دارد، نیروهای غیربومی در ساری مشغول به کار شوند.
وی با اشاره به اینکه جذب نیروی غیر بومی و سفارشی دستگاه‌های دولتی از بالا به پایین در شهرداری انجام شده، تصریح کرد: شهرداری تبدیل به میدانی شده برای جذب سفارشی‌های دولتی‌ها، جذب نیرو برخلاف ضوابط و جذب نیروی به سفارش اعضای شورا.
آقامیری افزود: اگر رئیس شورا اجازه دهد نام فرزندان مسئولان که بدون داشتن تخصص وارد شهرداری شدند را اعلام می‌کنم.
رئیس شورای شهر ساری در این رابطه گفت: ‌ادعا نداریم که برای هیچ کسی رابطه نشدیم.
وی با بیان اینکه اگر شهرداری نیروی مازاد داشت چرا استانداری با جذب نیرو مخالفت نکرد و مصوبه هم داد، تصریح کرد:‌ در شهر کار زیاد داریم و نیروهای شهرداری باید به کارگیری شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴