تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷
کد مطلب : ۵۱۹۴۹
نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در حاشیه قرعه‌کشی هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان صحبت‌هایی کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج درباره اهمیت ورزش بانوان اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به ورزش بانوان، این بخش از جامعه باید حضور جدی در مسابقات ورزشی داشته باشند.

تاج در زمینه پخش مسابقات فوتبال بانوان گفت: اگر امکان پخش مسابقات با استفاده از تصویربرداری راه دور باشد، ما این مسابقات را پخش می‌کنیم، البته این موضوع باید به تایید شورای عالی سیما برسد.

وی افزود: امسال هزینه‌های ناظرین و داوران  رقابت‌ها بر عهده سازمان لیگ گذاشته شده  که ما سعی داریم در اسرع وقت این هزینه‌ها را پرداخت کنیم. همچنین ناظران و داوران بازی، باید حتی المقدور از مناطق نزدیک به محل برگزاری مسابقه انتخاب شوند.

تاج در ادامه گفت: ما از زحمات دکتر شجاعی، رئیس کمیته بانوان، در زمینه فوتبال بانوان تشکر می‌کنیم چرا که ما سیاست‌های کمیته بانوان را اجرا می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: ما با بی‌نظمی در برگزاری مسابقات مخالفیم. مسابقات باید سر ساعت مقرر انجام شود و اگر تیمی در مسابقه‌ای حاضر نشد ما با آن تیم برخورد می‌کنیم، لیگ 6 تیمی پایدار و منظم، بهتر از لیگ 16 تیمی ناپایدار است.

وی در پایان گفت: ما امسال در لیگ برتر جوانگرایی کرده‌ایم، فوتبال بانوان هم باید جوان شود، همچنین باید تیم‌های بیشتری در لیگ بانوان حضور پیدا کنند./آ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴