تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۹۶۸۰
یکی از مطالبات جدی و به حق مردم مازندران احیای باشگاه نساجی و برگشتن به روزهای اوج این تیم قدیمی است.
۰
plusresetminus
آیا ریشه دارترین تیم فوتبال مازندران به روزهای اوج خود باز می گردد؟!
به گزارش بلاغ، مهدی محمدی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه در رابطه با تیم نساجی مازندران، اظهار داشت: مقرر شد ظرف یک هفته سرمایه گذار طرح های خود را به صورت مکتوب در خصوص زمین و احداث یک مجموعه ورزشی کامل شامل هتل و ... ارائه دهد.
وی افزود: استانداری مازندران هم با طرح در کمیسیون ماده 32 واگذاری زمین به باشگاه نساجی را در اولویت قرار دهد.
فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه باشگاه نساجی پیشانی ورزشی استان است، اذعان داشت: استانداری با تأمین زمین با کاربری ورزشی جهت احداث امکانات کامل اقامت، برقراری بازی‌ها و اردوها در حد استانداردهای اروپا باشگاه نساجی را حمایت خواهد کرد.
این مسئول در بحث مطالبات تیم نساجی بیان داشت: هیأت فوتبال استان در خصوص بدهی ها و مطالبات تیم به صورت کارشناسی و تخصصی تصمیم خواهد گرفت.
رئیس شورای ورزش و جوانان قائم‌شهر با قدردانی از هواداران با شور و ذوق باشگاه نساجی ابراز امیدواری کرد که در آستانه آغاز فصل بازی‌ها این تیم بتواند به جایگاه واقعی خود برسد و هر روز پویاتر و فعال‌تر شود.
محمدی عنوان کرد: مکان استادیوم شهید وطنی در اختیار باشگاه نساجی قرار می گیرد تا هم این تیم و تیم های دیگر از آن استفاده کنند.
* پنجمین جلسه حل مشکلات باشگاه نساجی در وزارت كشور، دفتر استاندار مازندران
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، روز گذشته پنجمین جلسه مسئولان سیاسی و ورزشی مازندران در خصوص هماهنگی و حل مشکلات باشگاه كهن نساجی مازندران برگزار شد.
این نشست كه تا ساعاتی پیش به طول انجامید، با هدف هماهنگی و رسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه نساجی مازندران در دفتر ربیع فلاح، استاندار مازندران در وزارت كشور با حضور سیدهادی حسینی، كمال علیپور نمایندگان مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی، سعادتمند مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، محمدی فرماندار قائم شهر و پرهام برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سعادتمند اظهار داشت: نساجی در فوتبال كشورمان جایگاهی خاص دارد و باید تلاش كرد تا شرایطی را فراهم سازیم كه این تیم كهن مازندران در فصل جدید با انگیزه بیشتری شروع به فعالیت كند.
گفتنی است در این نشست پس از بحث و تبادل نظر توسط مسئولان حاضر در جلسه ضمن موافقت با سعادتمند مقرر شد تا در ایام عید سعید فطر با حضور پرهام، مسئولین استانی و شهرستانی باشگاه فرهنگی، ورزشی نساجی كار خود را با قدرت در این فصل آغاز كند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴