تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۸۵۴۱۰
استاندار مازندران گفت: سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بودجه ملی بتوانیم ترمیم جاده‌ها را انجام دهیم.
۰
plusresetminus
استفاده از اعتبارات مولدسازی برای تقویت زیرساخت جاده‌ای
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تعریض و ترمیم محور مواصلاتی هراز و دیگر جاده‌های شریانی مازندران، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده مسیر ترافیکی مناسبی از سوی فراجا طراحی شد تا در این جاده ارتباطی شاهد ترافیک روان باشیم.

وی افزود: بازدید هوایی از جاده هراز تا محدوده نزدیک به امامزاده هاشم داشتیم که اقدامات و عملیات انجام شده قابل قبول است هرچند امیدواریم با آرامش کامل مسافران و مردم مسیر سفر را انتخاب کنند تا در فرصت باقیمانده تعطیلات نوروزی در سال جدید مسافران و گردشگران با اطمینان خاطر مازندران را ترک کنند و به مقاصد خود برسند.

استاندار مازندران در مورد بازدید هوایی از جاده هراز، تصریح کرد: در فضای جاده‌ای مازندران مشکلاتی داریم که در برخی حوزه‌ها به دلیل عدم اتمام پروژه‌ها کمبودهایی احساس می‌شود.

حسینی‌پور یادآور شد: در محور هراز نیز یکی از پروژه‌های مهم و اثرگذار ساخت و ایجاد سد هراز است که نیازمند بودجه مستقل خواهد بود تا سریع‌تر بتوانیم این محدوده را آماده کنیم.

وی گفت: در طول مسیر ارتباطی هراز، جاده‌های کندوان، فیروزکوه و سوادکوه بیش از ۹۰ درصد جاده ترمیم شده و کمتر از ۱۰ درصد باقی مانده است.

استاندار مازندران بیان کرد: سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بخشی دیگر نیز از طریق بودجه ملی بتوانیم باقیمانده ترمیم جاده‌ها را انجام دهیم که مردم با خیال آسوده و راحت در مسیرهای مواصلاتی تردد داشته باشند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱