تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۸۵۳۱۹
شهردار بابکان آمل گفت: تعریض محدوده‌های پرخطر و حادثه‌خیز با مشارکت شهروندان انجام شد و توانستیم مناطق پرخطر را رفع کنیم.
۰
plusresetminus
تعریض و رفع محدوده‌های حادثه‌خیز با مشارکت مردم
اباذر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در خصوص عملکرد شهرداری در سال  گذشته اظهار کرد: بودجه امسال ابتدای سال ۱۲۱ میلیارد ریال مصوب شد که با کمک همکارانم در شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر توانستیم به ۱۶۸ میلیارد ریال برسانیم.

شهردار بابکان به بخشی از عملکردهای شاخص شهرداری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: احداث میدان شهرداری بابکان که اولین میدان این شهر محسوب می‌شود، اجرا شد و همچنین پروژه زیرسازی و آسفالت با هزینه‌ای حدود ۵ میلیارد تومان در سطح شهر به اجرا درآمد و در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پروژه احداث کانال‌های سطحی و آبراه‌های سطح شهر با هزینه یک میلیارد تومان به اجرا درآمد.

ابراهیمی از دیگر پروژه‌های شاخص این شهر را اجرای پیاده‌روسازی خواند و افزود: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و  ۲۰۰ متر مترمربع آسفالت اجرایی شد که در سال آینده نیز افزایش خواهیم داشت.

وی احداث پارک بانوان را در جهت رفاه حال بانوان تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: احداث پارک بانوان در منطقه‌ی که فضا رها شده بود با برنامه‌ریزی‌های درست اعضای شورا و همت شهرداری این مکان به عنوان پارک بانوان در نظر گرفته شد و با تجهیزات بازی و ورزشی مکانی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نیز است، که مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

شهردار بابکان آمل به خرید دستگاه اتومبیل سواری به قیمت دولتی اشاره کرد و ادامه داد: تعریض محدوده‌های پرخطر و حادثه‌خیز با مشارکت شهروندان انجام شد و توانستیم مناطق پرخطر را رفع کنیم. همچنین خرید و نصب دوربین‌های نظارتی و پلاک‌خوان در مبادی ورودی‌های شهر اجرایی شد.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: ارتقای درجه شهرداری از یک به چهار اتفاق خیلی خوبی بود که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴