سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران

مازندران در صدر بیشترین اقامت مسافران نوروزی

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۸۵۳۱۶
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: براساس آمار ستاد خدمات سفر کشور استان بیشترین اقامت شب را داشته است.
۰
plusresetminus
مازندران در صدر بیشترین اقامت مسافران نوروزی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، قاسم عزیززاده‌گرجی ظهر امروز به همراه فرماندار بابل در دیدار با آیت‌الله سیدرحیم توکل نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید نوروز مسائلی را پیرامون استان مازندران مطرح کرد.

گرجی در این دیدار پیرامون برگزاری انتخابات سالم طبق راهبردهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات با در نظر گرفتن امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مطالبی را ارائه کرد و گفت: با ایجاد قرارگاه رسام بر اساس همین چهار اصل که مخفف این چهار اصل است انتخاباتی سالم با حضور بیش از ۴۳ درصد از مردم شریف استان مازندران را شاهد بودیم که علی رغم تمامی مضایق اقتصادی و معیشتی موجود مردم ولایی استان حضوری چشمگیر داشتند.

وی در ادامه به تشکیل ستاد خدمات سفر با ۱۵ کمیته در استان مازندران اشاره کرد و گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد خدمات سفر کشور استان مازندران بیشترین اقامت شب خواب در طول ایام سفرهای نوروزی تاکنون را با بیش از ۷ میلیون نفر دارد و همچنین بیشترین مسافران نوروزی نسبت به سایر استان‌ها را در این چند روز آغازین عید سعید نوروز پذیرا بود.

 علی پیر فلک فرماندار بابل نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، پزشکی، اقتصادی، گردشگری ،کشاورزی، ورزشی ، صنعت و تولید در بابل گفت: متاسفانه تاکنون علی رغم تمامی تلاش‌هایی که مدیران برای ارتقای جایگاه این شهرستان انجام داده‌اند هنوز شهرستان  بابل به جایگاه اصلی و واقعی خودش نرسیده است و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا در راستای رسیدن به جایگاه اصلی این شهرستان اقدامات موثری انجام دهیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت دانشگاه‌های شهرستان بابل افزود: با توجه به آمار به دست آمده بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان به تدریس و تعلیم در دانشگاه‌ها ، موسسات آموزش عالی و مدارس مبادرت دارند و این خود نشانگر جایگاه بالای علمی در این شهرستان است.
 
فرماندار بابل با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه علوم پزشکی و وجود بیمارستان‌های متعدد در این شهرستان افزود: از بابل تا غرب استان مراجعه‌کنندگان بسیاری به مراکز درمانی و بیمارستانی این شهرستان می‌شود اما متاسفانه بودجه دانشگاه علوم پزشکی به صورت شهرستانی دیده می‌شود و این جای تامل دارد.
 
وی در پایان به ارائه برنامه‌های متعدد پیش‌بینی شده برای سال جاری در شهرستان بابل اشاره کرد و از مهم‌ترین برنامه‌ها را اجرای طرح هادی در ۱۵۲ روستای این شهرستان ذکر کرد.
 
در پایان این جلسه آیت‌الله توکل نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز بر رعایت عفاف و حجاب در استان مازندران تاکید کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴