رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۸۵۳۰۳
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان خبر داد و گفت: محور چالوس دارای بارش برف و باران است.
۰
plusresetminus
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن‌آباد تا دزدبند خبر داد و افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و آب اسک و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر ( جنوب به شمال) محدوده های آب اسک، گزنک و بایجان سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب)، گفت: محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز گفت: هوای استان امروز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای ابری گاهی با بارندگی و وزش باد همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

احمد اسدی افزود: از بامداد امروز تا امشب بارش‌ها در مناطق کوهستانی رامسر، تنکابن، جاده‌های هراز و کندوان، مناطق کوهستانی نوشهر، نور، بابل، سوادکوه از شدت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: در این مناطق احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، ریزش سنگ، رانش زمین و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

اسدی با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق شرقی مازندران از شدت کمتری برخوردار است افزود: مقدار بارش‌ها از مناطق کوهستانی به سمت سواحل کاهش می‌یابد. بطوریکه مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارش‌ها قابل توجه نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: این سامانه بارشی سرد اواخر امشب از استان خارج می‌شود و از فردا سه شنبه هوا صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از چهارشنبه تا جمعه هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز موج متوسط دارد و فعالیت‌های دریایی وصید وصیادی با رعایت جوانب احتیاط صورت گیرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴