تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۲۶۰
رئیس پلیس راهور مازندران گفت: تخلفات رانندگی در سطح شهر و شریان‌های اصلی از طریق دوربین‌های ثبت سرعت و پلاک‌خوان رصد می‌شود.
۱
plusresetminus
تخلفات رانندگی در مازندران نامحسوس کنترل می‌شود
نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با بیان اینکه پس از تجهیز و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ در ستاد پلیس راهور استان و  ۱۷ شهرستان، امکان رصد و پایش خیابان‌های مدنظر فراهم شده است.

وی بیان کرد: اعمال قانون رانندگان متخلف از این طریق انجام و  بصورت آنی برای مالک پلاک پیامک ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: با استفاده از ظرفیت دوربین‌ها ترافیک در مناطق مختلف شهرستان‌های مازندران امکان رصد ترافیکی جهت اعزام همکاران به منظور رفع مشکلات ترافیکی فراهم شده است.

بیگلری ادامه داد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا پایان طرح، با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان متخلف که امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار می‌کنند در چارچوب قانون و مقررات برخورد جدی صورت گرفته و رانندگان متخلف بصورت توقیف ساعتی و یا با هماهنگی دادستان بصورت نمایش داربستی جهت اطلاع شهروندان توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راهور مازندران تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح تا سوم فروردین‌ماه امسال، ۷۸۳ خودرو بصورت توقیف ساعتی و تعداد پنج خودرو بصورت نمایش داربستی توقیف شدند.

وی گفت: از همه شهروندان و مسافرین تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور را در کاهش تصادفات کمک کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴