تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۱۵۱
پدر شهید «عبدالرضا جباری» می‌گوید: خیلی بچه‌ی با محبتی بود و به همه‌ی اعضای خانواده علاقه‌مند بود. به خانواده کمک می‌کرد.
۰
plusresetminus
پیام شهدا|نیکی به والدین سرمشق همه باشد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید «عبدالرضا جباری» سوم فروردین۱۳۴۵، در شهرستان بهشهر به دنیا آمد. پدرش محمد رضا و مادرش سیده کبری نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان سرباز سپاه در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفندماه ۱۳۶۳، در هورالهویزه بر اثر جراحات وارده به بدن، شهید شد، مزار او در گلزار بهشت فاطمه سارو - بهشهر قرار دارد.

پدرشهید می‌گوید: آخرین باری که می‌خواست به جبهه برود برای مادرش و خانم اش در همین حیاط توی اتاق مقداری مرثیه خواند. لباس سیاهی تنش بود که خیلی بهش می‌آمد، گفت: مامان! من با همین لباس شهید می‌شوم، شهید مفقودالاثر می‌شوم و دیگر برگشتی ندرام. بعد مادرش گفت: پسر چرا این حرف‌ها را می‌زنی؟ گفت: خواب خودم را دیدم.

خیلی بچه‌ی با محبتی بود و به همه‌ اعضای خانواده علاقه‌مند بود. به خانواده کمک می‌کرد. اصلاً اهل دعوا نبود و خواهر و برادر‌ها اگر چیزی به او می‌گفتند آرام و مظلوم بود، بچه بود، اما رفتاری بزرگانه داشت. در کنار مدرسه و درس به چند تا گاوی که در خانه داشتیم رسیدگی می‌کرد و ۲۰ یا ۲۵ کیسه سبوس را تنهایی می‌آورد. همیشه به فامیل‌ها سر می‌زد، خیلی به ما احترام می‌گذاشت. رابطه‌اش با همسرش خیلی خوب بود و اصلاً کوچک‌ترین حرف به خانم‌اش نمی‌زد و همیشه به او احترام می‌کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴