رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

همکاری ۵۰۰ هزار هميار پليس و فرهنگ‌یار در ايام نوروز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳
کد مطلب : ۴۸۵۰۹۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: ۴۶۰ هزار همیار پلیس و ۴۰ هزار فرهنگ‌یار ترافیک در ایام نوروز با پلیس همکاری می‌کنند.
۰
plusresetminus
همکاری ۵۰۰ هزار هميار پليس و فرهنگ‌یار در ايام نوروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری پلیس، نصرالله بیگلری در همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک که در ستاد انتظامی استان برگزار شد با اشاره به نقش همیاران پلیس در کاهش سوانح و تخلفات افزود: حدود ۴۶۰ هزار همیار پلیس در استان مازندران همراه و همکار مأموران پلیس راهور در ایام نوروز ۱۴۰۳ در کنار خانواده‌های شهروندان مازندرانی خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ۴۰ هزار فرهنگ‌یار ترافیک نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ برای کاهش تصادفات و پیشگیری از تخلفات رانندگی با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری خواهند کرد.

وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی توسط خانواده‌ها به نقش مهم حضور همیاران پلیس در خودروهای مسافران اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نقش مهم فرزندان و تأثیرگذاری آنان در خانواده‌ها حضور این افراد کمک شایانی به کاهش تخلفات در مسافرت‌های نوروزی خواهد کرد.

بیگلری در پایان ضمن قدردانی از ۴ هزار و ۴۰۰ مدرسه استان مازندران که در جهت آموزش همیاران پلیس با سفیدپوشان راهور استان همراهی کردند از مسافران خواست ضمن رعایت قوانین و عدم انجام تخلفات، ضامن سلامتی خود، خانواده و فرزندانشان باشند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴