سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران اعلام کرد:

اجرای طرح تشدید نظارت‌ دامپزشکی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۰۳۹
سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: طرح تشدید کنترل نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای طرح تشدید نظارت‌ دامپزشکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از دامپزشکی مازندران، حمزه آقاپورکاظمی از اجرای طرح تشدید کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این طرح ۸۴ اکیپ به مدت یک ماه از کلیه مراکز، تولید، نگهداری و توزیع فراورده‌های خام دامی بازدید می‌کنند.

وی  افزود: در راستای اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور در خصوص کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان ۴ اکیپ نظارتی و ۸۴ اکیپ بازرسی شهرستانی به صورت روزانه در اجرای این طرح شرکت می‌کنند که در این بین ۴۲ اکیپ به صورت ثابت و ۴۲ اکیپ به صورت سیار آماده خدمت به مردم عزیز استان هستند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه سلامتی مردم و تأمین غذای سالم از خطوط قرمز و وظیفه اصلی سازمانی ماست؛ تاکید کرد: در اجرای بازرسین اداره کل و شهرستانی با دقت نظر و حساسیت بالا کار خود را انجام می‌دهند و با کوچک‌ترین اقدام خلافی که مغایر با قانون و دستورالعمل‌های سازمانی باشد برخورد خواهند کرد.

این مسئول، تصریح کرد: در این طرح باید کلیه مراکز، تولید، نگهداری و توزیع فراورده‌های خام دامی سردخانه‌های مربوطه، کشتارگاه‌های دام و طیور، رستوران‌ها هتل‌ها مجتمع‌های تفریحی داخل شهری و بین‌راهی آلاچیق داران و کلیه مراکزی که به‌نوعی با فرآورده‌های خام دامی خدمات به مسافرین نوروزی می‌دهند و خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی مورد بازرسی مشترک قرار گیرند.

آقاپورکاظمی با اشاره به موقعیت ویژه استان مازندران به لحاظ توریستی بودن و حضور مسافران در ایام نوروز از شهروندان و مسافران محترم درخواست کرد علاوه بر اینکه فراورده‌های خام دامی را از مراکز عرضه معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و هرگونه تخلف در عرضه خام دامی را به سامانه ۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی نموده تا در اسرع وقت توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی موردبررسی قرار گیرد.

وی متذکر شد: طرح تشدید نوروزی و ماه مبارک رمضان برحسب دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاپایان ماه مبارک رمضان در دو نوبت و کاری از ساعات ۸ الی ۱۴ و ۱۴ الی ۲۰ ادامه دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴