دبیر جشنواره ابوذر مازندران عنوان کرد:

مازندران در صدر نهمین جشنواره ملی ابوذر

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۸۵۰۳۶
دبیر جشنواره ابوذر مازندران گفت: مازندران با کسب سه جایزه در صدر نهمین جشنواره ملی ابوذر ایستاد.
۰
plusresetminus
مازندران در صدر نهمین جشنواره ملی ابوذر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حسین احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۲۸ جایزه توزیع شده در جشنواره ملی ابوذر سه جایزه به مازندران رسید، اظهار کرد: مازندران تنها استانی بود که بیشترین جوایز این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داد.

وی با اعلام اینکه اختتامیه ابوذر نهم در آبادان برگزار شد، افزود: برگزیدگان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مریم فراهانیان آبادان تجلیل شدند.

دبیر جشنواره ابوذر مازندران یادآور شد: در بخش مصاحبه بهناز مقدس از مازندران با اثر پای جنگ با صبر زینبی ماندیم که در آن به بانوی رزمنده محمودآبادی پرداخت، رتبه اول جشنواره را از آنِ خود کرد و در بخش تیتر نیز راضیه عباسی دیگر خبرنگار مازندرانی با اثر قتل تاریخ در حمام امیر اسعد رتبه دوم جشنواره را بدست آورد.

احمدی افزود: همچنین در بخش مستند، احسان فقیهیان خبرنگار صدا و سیمای مرکز مازندران با اثر همرزم که روایت همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، در جایگاه دوم ایستاد و سومین جایزه استان مازندران را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه به گفته دست‌اندرکاران جشنواره ملی ابوذر در نهمین دوره از برگزاری این جشنواره ۲۳ هزار اثر به این رویداد ارسال شد، گفت: جشنواره نهم در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

احمدی ادامه داد: «مهار تورم رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی و عفاف و حجاب» و «رسانه و گروه‌های جهادی» از محورهای نهمین دوره جشنواره ملی ابوذر بوده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴