دبیر کانون خدمت رضوی مازندران اعلام کرد:

توزیع ۳۷ هزار و ۲۴۰ سبد کالا در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۸۴۹۶۴
دبیر کانون خدمت رضوی مازندران از توزیع ۳۷ هزار و ۲۴۰ سبد کالا در یک‌سال اخیر خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۳۴۴ خانه تعمیر شد.
۰
plusresetminus
توزیع ۳۷ هزار و ۲۴۰ سبد کالا در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ محمداسماعیل امامزاده صبح امروز در همایش تجمیعی اهدای هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی که در مصلی بزرگ آمل برگزار شد اظهار کرد: نیروی انسانی متخصص که در ۱۹ کانون تخصصی سازماندهی شدند در خدمت رفع محرومیت استان هستند، همچنان که این تشکیلات در سراسر کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۱۹ کانون تخصصی یک سال اخیر  ۲۴ تا ۲۷ مورد ارائه خدمات اجتماعی انجام دادند، عنوان کرد: تراکنش مالی که ظرف یک سال اخیر داشتند ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران از توزیع ۳۷ هزار و ۲۴۰ سبد کالا در یک‌سال اخیر خبر داد و افزود: امروز هفتمین مرحله توزیع ارزاق در آمل است، ۳۷ هزار و ۲۴۰ سبد کالا تقدیم جامعه هدف شد و حدود ۷۳۰ جهیزیه به زوج‌های جوان داده شد.

این مسئول ادامه داد: یکی بحث‌ها عقیقه است که تقریبا ظرف یک سال اخیر ۲ هزار و ۱۶۷ راس دام ضبط شد و در خدمت محرومین قرار گرفت، حدود ۷ هزار و ۶۴۹ بیمار خدمات پزشکی دریافت کردند و در حوزه مشاوره، خانواده و آموزش‌هایی که نیاز زوج‌ها دارند نیز فعالیت‌های انجام شد.

امامزاده تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰ ایستگاه صلواتی در استان تشکیل شد و ۶ هزار و ۷۵۵ برنامه فرهنگی برای نوجوانان برگزار شد، هزار و ۱۰۴ نفر  فرصت شغلی ایجاد شد که برای این کارافرینان ۱۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان برای این اشتغال هزینه شد.

وی از دیگر برنامه‌های استان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: ۷ هزار و ۲۰ مورد برنامه قرآنی و حدود یک‌هزار و ۱۵۰ نفر زائر اولی مشرف شدند و با هزینه دفاتر کانون‌های خدمت رضوی حدود یک هزار و ۳۴۴ خانه تعمیر شد که برخی از این منازل از صفر تا صد را خادم یاران انجام دادند‌.

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران تصریح کرد: طرحی داریم تحت عنوان «طرح آقا حساب کرد» کسانی که بدهکار هستند به فروشگاه‌ها، حساب می‌کنیم و امسال یک هزار و ۷۰۷ مورد در این زمینه که حدود یک میلیارد تومان بدهی‌ها پرداخت شد.

امامزاده ادامه داد: خرید لوازم خانگی غیر از  جهیزیه، ۸۱۹ مورد با اعتبار یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان بوده است و حدود یکصد زندانی غیرعمد هم توسط خادم یاران به مبلغ حدود ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان آزاد شدند.

وی با بیان دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با آموزش فنی‌وحرفه‌ای داریم که هر کسی هر استعدادی داشته باشد به صورت مجانی در آموزش فنی‌وحرفه‌ای با حضور اساتیدی که خادم‌یار هستند با گواهی مهارت که آموزش فنی‌وحرفه‌ای صادر می‌کند، آموزش می‌بینند و به بانک برای استفاده از تسهیلات معرفی می‌شوند و برای اشتغال هم مشاوره‌های داده خواهد شد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷