اعلام رسمی نتایج انتخابات در فریدونکنار؛

علی‌اصغر باقرزاده راهی بهارستان شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۴۸۴۸۹۵
مشارکت مردم فریدونکنار در انتخابات ۱۱ اسفند ماه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزان ۱۹ هزار و ۷۳۱ نفر بوده که ۴۳ درصد آرا را از این شهرستان شامل می‌شود.
۰
plusresetminus
علی‌اصغر باقرزاده راهی بهارستان شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بنابر آمار ارائه شده از فرمانداری فریدونکنار، مشارکت مردم فریدونکنار در انتخابات ۱۱ اسفند ماه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزان ۱۹ هزار و ۷۳۱ نفر بوده که ۴۳ درصد آرا را از این شهرستان شامل می‌شود.

گفتنی است علی‌اصغر باقرزاده با کسب ۱۲ هزار و ۸۰۵ رای بیشترین آرا را در شهرستان فریدونکنار به‌دست آورد.

همچنین علیرضا رحیمیان سه هزار و ۲۳۸ رای، نقی نبی‌زاده هزار و ۲۱۰ رای، احمد صفرپور کریمی ۸۳۱ رای و هادی هاشمیان  ۷۱۳ رای را از مردم فریدونکنار کسب کردند.

بنابراین گزارش، علی‌محمد عابدینی فرمی ۳۵۷ رای، سیدرضا واجدی روشن ۱۱۱ رای، ابوالقاسم گرجی مهلبانی ۷۱ رای، فاطمه تقی‌نژاد ۶۸ رای، فضل‌الله پورحسین باقری ۵۹ رای، رضی‌الدین محمودی ۴۳ رای، علی محسن‌زاده اسی ۳۵ رای، علی ملکی ۳۵ رای، سیدحامدی علوی‌نژاد ۲۸ رای، محمدباقر حسنی ابهری ۱۲ رای، علی پورصادق کردی ۸ رای و سیدرضا ناطقی سیدکلا ۷ رای را در شهرستان فریدونکنار کسب کردند.

گفتنی است، در مجموع حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار علی‌اصغر باقرزاده با کسب ۴۲ هزار و ۲۸۸ رای بیشترین آرا را از این حوزه انتخابیه کسب کرده و علیرضا رحیمیان با ۱۳ هزار و ۳۶۹ رای در جایگاه دوم و هادی هاشمیان نیز با دو هزار و ۷۸۲ رای در جایگاه سوم قرار گرفت.

از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار یک نماینده راهی بهارستان می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳