تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۱۷
رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال خبر داد و گفت: عمده محورهای مواصلاتی برفی و لغزنده است.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ یدالله جهان‌تاب ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، اظهار کرد: شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: باتوجه به بارش برف و باران تاکید پلیس توجه به هشدارها است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال جریان دارد، خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت امروز در جاده‌های شمال تداوم دارد و فردا هم از ساعت ۶ تا ۲۴ اجرا خواهد شد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: محدودیت مقطعی تردد در محور هراز طی روز جمعه اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، عنوان کرد: از ساعت ۱۴ روز جمعه آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام شده و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب افزود: البته تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی با هشدار نسبت به ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، گفت: رانندگان از توقف در مناطق حادثه‌خیز و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران نیز با اظهار اینکه شاهد بارش برف در محور سوادکوه محدوده شیرگاه تا گدوک هستیم، افزود: همچنین در محور کیاسر محدوده فولاد محله تا دوراه تاکام بارش پراکنده برف وجود دارد.

سید محسن هاشمی با اظهار اینکه شاهد بارش باران در برخی نواحی مرکزی استان هستیم، از انسداد محور فرعی وازک - بلده به دلیل نبود ایمنی خبر داد و درباره وضعیت تردد در راه‌های استان، شرایط را عادی و روان بیان کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴