تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۸۴۸۱۳
روزنامه زنجیره‌ای هم میهن در طی دو روز دو تیتر متضاد و ناشی از نفاق را انتخاب کرد.
۰
plusresetminus
مدعیان اصلاحات و داستان همیشگی ترجیح منافع جناحی بر منافع ملی
به گزارش بلاغ به نقل از کیهان؛ عبدالله گنجی نیز در نوشته‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی عنوان داشت: سه‌شنبه راه یخ زده چهارشنبه ۱۰۳ نامزد پیدا کردند که روی یخها میانه‌روی کنند و از ۱۵۲۰۰ کاندیدا فقط ۱۰۳ نفر میانه‌رو شدند.
نفاق مدعیان اصلاحات، مربوط به این روزها نیست آنان ید طولایی در دورویی و نفاق داشته و دارند، از سالیان اول انقلاب بیشترین تندروی‌ها از سوی آنان صورت گرفت و بعد‌ها دیگران را متهم به تندروی کردند.
آنان در حالی چراغ خاموش لیست‌های خود را معرفی کرده و تبلیغ می‌کنند که چندین ماه است بر طبل قهر با انتخابات و تحریک مردم به عدم حضور در انتخابات مجلس دوازدهم می‌کوبند.
آنان سود خود را در ناکارآمد معرفی کردن نظام در موضوع انتخابات دیده و به همین دلیل سخن از قهر با صندوق‌های رای به میان می‌آورند. از سویی دیگر هنگامی که برخلاف پیش‌بینی‌های آنان و بر اساس نظرسنجی‌های مختلف شاهد انتخاباتی پرشور و فراگیر هستیم، با ایما و اشاره اقدام به تبلیغ و معرفی لیست‌ها و افراد مدنظر خود می‌کنند.
معرفی و تبلیغ لیست انتخاباتی مشکلی ندارد ولی این دورویی همیشگی مدعیان اصلاحات است که اخلاق سیاسی را هر بار قربانی می‌کند، این عمل جز نفاق و ترجیح منافع حزبی بر منافع ملی نیست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴