رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد:

پوشش مرکز درمان ناباروری نوشهر تا شرق گیلان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۸۴۶۱۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مرکز درمان ناباروری نوشهر تا شرق گیلان را پوشش می‌دهد و امکان درمان زوج‌های نابارور را فراهم می‌کند.
۰
plusresetminus
پوشش مرکز درمان ناباروری نوشهر تا شرق گیلان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، فرهاد غلامی در حاشیه آئین بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری نوشهر که در بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اينکه اين مرکز تنها مرکز درمان غرب مازندران است، اظهار کرد: این مرکز در مدت یک سال با اعتبارات ملی، استانی، کمک وزارت نفت و دانشگاه علوم پزشکی با هزینه ۲۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در سطح دو ناباروی است، افزود: اما امکان ارتقا به سطح سه را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه این مرکز و سایر مراکز می‌توانند به رشد جمعیت و همچنین درمان ناباروری کمک کند، تصریح کرد: این مرکز از منطقه غرب مازندران تا شرق گیلان را پوشش می‌دهد و امکان درمان زوج‌های نابارور را فراهم می‌کند.

غلامی به غربالگری زوج‌های نابارور در سال گذشته در سطح مازندران اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۳۰ هزار خانمی که در سنین باروری بودند یازده هزار زوج اولیه و ثانویه نابارور شناسایی شدند که از این تعداد ۲ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲ هزار نفر تعداد ۶۰۰ نفر به مراکز مراجعه کردند، یادآور شد: در سطح استان ۲۵۰ بچه با کد ملی از این مسیر به دنیا آمدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: در بخش بیمه‌ای برای این زوج‌ها خدمات خاصی از جمله خدمات دولتی و خصوصی وجود دارد که  در بخش خصوصی از تعرفه‌های بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.
 
انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷