رئیس راهداری چالوس اعلام کرد:

اجرای عملیات لق‌گیری در جاده کندوان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۸۴۵۸۱
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: عملیات لق‌گیری و انفجار سنگ‌های لق و حادثه‌ساز در جاده کندوان با موفقیت در حال انجام است.
۰
plusresetminus
اجرای عملیات لق‌گیری در جاده کندوان
مهدی صفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با اشاره به اجرای عملیات لق‌گیری و رها نمودن سنگ‌های معلق در جاده کندوان از صبح روز یکشنبه اظهار کرد: این عملیات در محل اجرای نصب گالری انجام می‌شود.

وی با اشاره به مسدود بودن جاده کندوان از صبح روز یکشنبه تا پایان روز سه.شنبه برای بهسازی جاده کندوان افزود: از روز گذشته نیروهای راهداری در حال انفجار سنگ‌های لق و حادثه‌ساز در منطقه کمر زرد جاده کندوان  که قرار است گالری نصب شود،هستند‌.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس اعتبار این طرح را ۸۱ میلیارد تومان برای ۲۰۰ متر نصب گالری عنوان کرد و یادآور شد: امسال قرار است ۵۰ متر گالری اجرایی شود.

صفایی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عملیات گفت: قرار است در صورتی که پلیس‌راه کشور با انسداد جاده موافقت کند طی هفته‌های آینده از ۱۳ تا ۲۳ اسفند ماه گالری نصب شود.

وی تصریح کرد: عملیات کار تور سنگی در نقاط حادثه‌خیز ادامه دارد و عملیات لق‌گیری نیز تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷