تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۴۸۱
فرمانده سپاه کربلا گفت: در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه بسیج مهندسین به بهره‌برداری می‌رسد.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از هزار میلیارد ریال پروژه در بسیج مهندسین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس که به میزبانی مازندران با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور  و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فنی و مهندس سراسر استان در سپاه کربلا برگزار شد اظهار کرد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در گستره استان مازندران در ۲۲ شهرستان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این رزمایش از ۲۸ بهمن ماه در استان آغاز شده و تا دو اسفندماه ادامه دارد و میزبان اختتامیه کشوری این رزمایش در مازندران هستیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: در رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس به میزبانی استان مازندران ۴۴۰ برنامه متنوع با مشارکت هزار و ۱۴۰ مهندس و با همکاری و نقش آفرینی ۲۶۰ دستگاه اداری، اجرایی و فنی و مهندسی برگزار می‌شود.

مسلمی ادامه داد: در این ایام ضمن برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه، جهاد تبیین، بازدید و افتتاح طرح‌های عمرانی، اجرای طرح‌های شاخص انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای طرح‌های شاخص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است و ۶ طرح بسیج مهندسین با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در مجموع در این رزمایش هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های در حوزه بسیج مهندسین به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳