تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۸۴۰۴۹
از اولین تصویر سینا مهراد و پردیس احمدیه در فیلم سینمایی «دو روز دیرتر» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی محسن شیرازی، رونمایی شد.
۰
plusresetminus
رونمایی از تصویر مهراد و احمدیه در فیلم «دو روز دیرتر»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از روابط‌عمومی، فیلم سینمایی دو روز دیرتر، بر اساس طرحی از رضا مقصودی و به قلم حمید اکبری خامنه نگارش شده است که سینا مهراد و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این فیلم هستند که چهره‌های صاحب نامی چون فرهاد آییش و گوهر خیراندیش آنها را همراهی می‌کنند.

در این فیلم سینمایی سیاوش چراغی‌پور، ناهید مسلمی، کمند امیر سلیمانی، محمدرضا داوودنژاد، جواد یحیوی، امیرمحسن کوه‌گره، آزاده اسماعیل خانی، علی مهربان و محمدفیلی ایفای نقش کرده‌اند.

در بخشی از داستان دو روز دیرتر، آمده است: «آقا جون می‌خوای ریش گرو بذاری، بذار، می‌خوای از اون دنیا امداد غیبی بفرستی، بفرست... من دیگه رد دادم…»

این فیلم با سرمایه‌گذاری بنیاد فرهنگی روایت فتح، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه بهمن‌سبز تولید شده است که در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین المللی فجر حضور دارد و روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن در سانس سوم در سالن اهالی رسانه، منتقدان و هنرمندان به نمایش در خواهد آمد.

سایر عوامل دو روز دیرتر، عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: میثم مولایی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، مدیر تولید: یوسف آقایی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، مدیر روابط عمومی: فاطمه آذری.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴