سفیر ایران در سوریه خبر داد:

پیام آمریکا به ایران با واسطه یک کشور عربی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۸۳۴۸۲
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: آمریکا از توسعه دامنه جنگ در منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی هراس دارد و اخیرا به واسطه یک کشور عربی برای ایران پیامی در این خصوص ارسال کرده است.
۰
plusresetminus
پیام آمریکا به ایران با واسطه یک کشور عربی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از فارس؛ حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه به‌تازگی در مصاحبه با وبگاه «العهد» فاش کرد آمریکا به ‌واسطه یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس پیامی برای ایران ارسال کرده است.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران به این رسانه لبنانی گفت: «۱۰ روز پیش پیامی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دریافت کردیم که هیئت خود را با یک پیام از طرف آمریکایی‌ها برای حل مشکل در تمام منطقه به ایران فرستاده بود و نه فقط برای حل‌وفصل جزئی جنگ». او در این باره گفت که آمریکایی‌ها برای جلوگیری از توسعه دامنه جنگ به ایران چند هیئت ارسال کرده‌اند.
اکبری در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد آن‌ها از یک‌سو می‌کشند و منفجر می‌کنند و از سوی دیگر هیئت به ایران، مقاومت لبنان، فلسطین، سوریه و یمن ارسال می‌کنند.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آمریکایی‌ها از اینکه دامنه جنگ توسعه پیدا کند هراس دارند، چراکه توسعه دامنه این جنگ می‌تواند منجر به نابودی رژیم صهیونیستی شود.
 
او همچنین گفت که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از پاسخ ایران واهمه دارند، چراکه می‌دانند آنچه انجام داده‌اند، نشانه ضعف است و آن‌ها خوب می‌دانند که هر اقدام تروریستی که انجام می‌شود، با پاسخ ایران همراه خواهد شد.
 
اکبری در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به اقدامات رژیم اسرائیل پرداخت و بیان کرد که این رژیم به مرحله‌ای رسیده است که نتوانسته جز کشتار زنان و کودکان، ویران کردن خانه‌ها بر سر ساکنانشان، انفجارهای تروریستی، ترور شخصیت‌های محور مقاومت کار دیگری انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷