تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۸
کد مطلب : ۴۸۳۰۶۴
فرمانده انتظامی بابل گفت: رسانه‌ها باید با ایجاد فضای امیدآفرین در انعکاس اخبار خوب گام بردارند.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها با تولید اخبار خوب در جامعه امیدآفرینی کنند
علی داداش‌تبار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: در قرن حاضر که عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات نامگذاری شده رسانه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی در تامین و حفظ امنیت به خصوص امنیت اجتماعی اهمیت به‌سزایی دارند. بنابراین از این منظر باید نقش و جایگاه و کارکرد رسانه‌ها در حفظ و برقراری امنیت جامعه مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

داداش‌تبار افزود: امنیت مقوله‌ای است که در هر دوره و زمانی مورد نیاز انسان بوده و هست و در هر زمانی نوعی از امنیت برای انسان اهمیت بیشتری پیدا کرده است ودر حال حاضر امنیت روانی نیز دارای اهمیت بوده است که باید این امنیت را رسانه‌ها ایجاد کنند‌.

وی تصریح کرد: رسانه باید با ایجاد فضای امیدآفرین و بدور هرگونه گرایش‌های سیاسی در انعکاس اخبار گام برداشته ودر حدامکان احساس ناامنی را به خانه‌های مردم نبردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: امنیت، یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور است.واز مهم‌ترین مشکلات زمانی برای یک کشور به وجود می‌آید که در محیط کار، در محیط زندگی، در محیط تحصیل و در فضای عمومی جامعه، مردم احساس امنیت نکنند.واین احساس امنیت راعلاوه برپلیس رسانه‌ها می‌توانند در کشور ایجاد کنند.

داداش‌تبار مهم‌ترین مطالبه شهرستان بابل را حوزه ترافیک عنوان کرد و گفت: اهمیت و ضرورت ساماندهی ترافیک در کلانشهرها بحث ترافیک و بررسی ابعاد آن در یک وضعیت سامان‌یافته در مقایسه با یک وضعیت نابه‌سامان از مباحثی است که در گسترش شهرنشینی و توسعه وسایل حمل‌ونقل از اولویت‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود.
 
وی بیان داشت: یکی از راهکارهایی که در این زمینه به عنوان موانع مبنایی جهت یکپارچه‌سازی افراد جامعه و سازمان ترافیک و به‌طور کلی همه عوامل درگیر با ترافیک مطرح شده مدیریت عملکرد است که این مدیریت در مرحله اول به شهروندان مرتبط است.
 
فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه بحث حمل و نقل عمومی در جامعه امروزی کمرنگ شده است اذعان داشت: دولت باید با ارائه راه‌حل‌های مختلف از جمله ارائه یارانه‌هایی در بحث حمل و نقل عمومی وهمچنین ارئه تسهیلات وامکانات رفاهی در حمل ونقل عمومی صورت می‌گیرد شهروندان را مجاب کند تا به جای استفاده از خودروی تک سرنشین از حمل و نقل عمومی استفاده شود تا بحث ترافیک مرتفع شود.
 
وی یادآور شد: اصحاب رسانه نیز می‌تواند گام موثری در بحث ترافیک در جامعه ایفا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴