نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه:

آمریکا در باتلاق رژیم صهیونیستی نابود می‌شود

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۸۲۸۰۸
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا در حال حمایت از صهیونیست‌هاست و ‌برای نجات رژیم صهیونیستی وارد کار شده اما قطعا در این باتلاق نابود می‌شود.‌
۰
plusresetminus
آمریکا در باتلاق رژیم صهیونیستی نابود می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی با گرامیداشت و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: طبق فرمایش پیامبر گرامی حضرت فاطمه زهرا(س) پاره تن پیامبر بوده است.

وی خواستار حضور در مجالس ایام فاطمیه شد و افزود: نباید جریان فاطمیه و مجالس فاطمی به سمت سیاست‌هایی که دشمن می‌خواهد پیش رود و باید فاطمیه ناب داشته باشیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: وحدت و انسجام و بهم پیوستگی در میان اقشار و اصناف نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

محمدی‌لائینی در ادامه آمریکا و رژیم صهیونیستی را یکپارچه شر و مایه ننگ بشریت دانست و گفت: آمریکا آمده تا رژیم صهیونیستی را نجات بدهد و نه تنها این رژیم کودک‌کش از این شکست نجات پیدا نمی کند بلکه استکبار جهانی نیز در این گرداب غرق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گریزی هم به مشکلات کشاورزان استان زد و گفت: امسال نابسامانی زیادی در فراهم کردن بذر گندم برای کشاورزان بوجود آمد که اقدامات لازم در این خصوص انجام نشد.

امام جمعه ساری افزود: مسئولان کسانی را که با ترک فعل دچار بحران در زمینه گندم شدند پیگیری کنند و خسارت کشاورزان جبران شود.

وی گفت: روند در اختیار گرفتن بستر رودخانه‌های استان توسط سازمان آب منطقه‌ای فاجعه است و علمی نیست و باید مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی‌لائینی با اشاره به مشکلات زائران عتبات عالیات در نجف اشرف گفت: سازمان حج و زیارت نباید انحصاری کاروان‌داری کند و انتظار داریم این مسأله پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از اینکه نظارتی بر بازار و اصناف ‌وجود ندارد چرا که شاهد نابه‌سامانی قیمت اجناس در بازار هستیم، اضافه کرد: در این حوزه مردم نباید آسیب ببینند لذا از مسئولان مرتبط می‌خواهیم نظارت بر بازار را جدی بگیرند.

وی به تعلل در بهره‌برداری از برخی مجتمع‌های آبرسانی در مناطق روستایی استان مازندران اشاره کرد و گفت: ‌باید در ارائه خدمات به روستاها تسریع شود و با توجه به کمبود آب در این روستاها، سریعا این مجتمع‌ها بهره‌ربرداری‌ شود.

امام جمعه ساری به جنایات استکبار اشاره کرد و گفت: آمریکا در حال حمایت از صهیونیست‌هاست و ‌برای نجات رژیم صهیونیستی وارد کار شده اما قطعا در این باتلاق نابود می‌شود.‌
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱