نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه:

اتحاد مسلمانان نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۸۲۵۱۸
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نتیجه مبارزه با یاران شیطان از بین رفتن سلطه استکبار شیطان و استقرار حکومت عدل امام زمان(عج) است.
۰
plusresetminus
اتحاد مسلمانان نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری، با اشاره به اینکه همیشه باید باتقوا باشیم و در برابر پروردگار یکتا حاضر باشیم، زیرا تقوا در دل‌های مؤمنان است اظهار کرد: برگرفتن اعمال صالح در دنیا توصیه ائمه معصومین(ع) است و مهم‌ترین ویژگی شیعیان عمل به دستورات الهی و ترک کردن معصیت است.

وی با اشاره به ضرورت حلال‌خوری و دستگیری از مؤمنان و انجام وظیفه در راه دین، بیان کرد: حقیقت انقلاب اسلامی انقلاب در روح و جان انسان‌ها بوده و تحولی در میان آحاد ملت ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با پرهیز از اسراف‌گرایی گفت: نیازمند صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی هستیم، اما برخی با مصرف بیش از اندازه گاز در ویلاها اسراف می‌کنند و سبب قطعی گاز می‌شوند.

امام جمعه ساری به منابع محدود انرژی اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان نباید تنها به جریمه بسنده کنند و باید گاز پر مصرف‌ها قطع شود.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: مومنان باید با شیطان و عوامل شیطان بجنگند و در طول تاریخ و عصر حاضر بیشترین میدان مبارزه مومنان با عوامل شیطان بوده است.

اما جمعه ساری افزود: با تیم‌های اغتشاشگران در داخل و بیرون در حال مبارزه هستیم و نتیجه مبارزه، استقرار حکومت عدل امام زمان (ارواحنا فداه) است.

وی به حرکت‌های روشنگرانه دانشجویان در طول انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید همه اقدامات در جهت مقابله با عوامل شیطان برنامه‌ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در هیچ دوره‌ای از تاریخ معاصر، به مانند چهل و پنج سالی که از عمر جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، کشور و مردم ایران، به عنوان نیرو‌ها و لشکریان خدایی، با شیاطین و استکبار درگیر نشده‌اند.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: شیطان عصر حاضر آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها، سازمان‌ها و سرویس‌های امنیتی و جاسوسی و نیز تیم‌های اغتشاشگر و هدایت کننده آنان در ایران اسلامی هستند.

وی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، با قدردانی از دانشجویانی که در شرایط خفقان پیش از انقلاب و بسیاری از مقاطع پس از انقلاب اسلامی، از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی ایران دفاع کردند دانشجویان را برهم زننده رویا‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران دانست.

محمدی‌لائینی همچنین با گرامیداشت سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی گفت: به فرموده شهید آیت‌الله دستغیب، حقیقت انقلاب اسلامی ایران، انقلاب انفسی است و این نهاد این موضوع را باید نهادینه کند.

وی با اشاره به فرموده حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: از نظر ایشان اگر آنچه که حضرت و خاندانش می‌خواهند را انجام داده و ترک کردنی‌ها را ترک کنیم جزو شیعیانشان  هستیم و غیر از این باشیم شیعه نیستیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: در تفسیر حضرت امام حسن عسکری (ع) آمده که یادمان نرود که اگر آنچه علی (ع)، فاطمه (س) تا امام زمان (عج) می‌گویند را انجام می‌دهید از شیعیان هستید، اینکه نماز اول وقت، انفاق و وظیفه خودمان را نسبت به شهدا، انقلاب اسلامی و راه شهدا انجام می‌دهیم.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه فلسفه انقلاب اسلامی مبارزه با شیطان و شیاطین بوده است، تاکید کرد: تاکنون شاید در هیچ مقطع تاریخی اینجور لشکریان خدا با لشکریان شیطان با هم به این وسعت با هم درگیر نشدند‌ که از سال ۱۳۵۷ تاکنون درگیر شدند، جنگ در عراق، غزه، صهیونیست‌ها، آمریکا، انگلیس، فرانسه، سرویس‌های جاسوسی، امنیتی، نیروهای پیدا و پنهان و غیره انجام شد، نتیجه مبارزه ما با یاران شیطان از بین رفتن سلطه استکبار شیطان و استقرار حکومت عدل امام زمان (عج) خواهد بود، همچنین مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو را گرامی می‌داریم و درود می فرستیم بر  دانشجویان عزیز و جامعه دانشجویی که در شرایط خفقان قبل از انقلاب و بسیاری از مقاطع بعد انقلاب همچون تسخیر لانه جاسوسی و دفاع از هویزه جانانه ایستادند

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱